تاریخ انتشار: 1395/12/02 22:05
کد خبر: 227751

پیروزی خونه به خونه مقابل راه آهن؛ امیدواری به صعود در بابل زنده شد

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل راه آهن تهران به برتری دست یافت.
پیروزی خونه به خونه مقابل راه آهن؛ امیدواری به صعود در بابل زنده شد

به گزارش فرتاک ورزشی، از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز تیم خونه به خونه در ورزشگاه شهید درخشان صبا شهر مقابل راه آهن به برتری یک بر صفر دست یافت. تنها گل این دیدار را روح الله باقری در دقیقه 60 به ثمر رساند.

شاگردان نادر دست نشان در نیمه اول این دیدار یک بازی هجومی و رو به جلو به نمایش گذاشتند ولی تلاش بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل نتیجه ایی در بر نداشت.

 خونه به خونه نیمه دوم را نیز هجومب آغاز کرد و چند موقعیت خوب روی دروازه راه آهن خلق کرد تا بالاخره در دقیقه 60 بازی موفق شد مزد برتری خود را بگیرد و با پاس زیبای سعید صادقی به روح الله باقری و ضربه چیپ این بازیکن تنها گل این دیدار به ثمر برسد.

 در‌ سی دقیقه پایانی این شاگردان سیروس دین محمدی بودند که برای جبران گل خورده به آب و آتش زدند ولی دفاع هوشمندانه بازیکنان خونه به خونه مانع گلزنی تهرانی ها شد تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم خونه به خونه خاتمه یابد

گفتنی است، خونه به خونه با این برد 38 امتیازی شد و رده هشتم قرار گرفت و توانست فاصله امتیازاتش با صدر جدول را موقتا به عدد 5 برساند تا چشم به بازی فردای سپیدرود و استقلال اهواز بدوزد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dmbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار از شکست توسط یاران علی حنطه؛ اهوازی ها بالاخره دورقمی شد