تاریخ انتشار: 1395/12/05 20:35
اختصاصی| وکیل حقوقی فوتبال ایران خبر داد؛
کد خبر: 227173

شکرریز:پاس نمی تواند از طریق قانونی به مرحله بعدی برود

وکیل حقوقی فوتبال ایران درخصوص صعود پاس همدان یا هف سمنان به مرحله بعد گفت: هف سمنان به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرده است و پاس نمی تواند از طریق قانونی به مرحله بعد برود.
شکرریز:پاس نمی تواند از طریق قانونی به مرحله بعدی برود

به گزارش فرتاک ورزشی، شکرریز وکیل حقوقی فوتبال ایران درخصوص ابهامات به وجود آمده درخصوص صعود پاس همدان یا هف سمنان گفت: وقتی که فیفا رای را صادر می کند و در آن نامه از قطعی بودن رای صادره صحبت می کند، دیگر جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی گذارد و رای صادر دیگر قابل برگرداندن نیست.

 

وی افزود: فیفا در نامه از فدراسیون فوتبال خواست تا از باشگاه پاس همدان و چند تیم دیگر امتیاز کم کند و اگر فدراسیون فوتبال این کار را انجام ندهد، اجازه حضور تیم های ملی در تورنمنت های بین اللملی صادر نخواهد شد و فیفا بامدرک رای بازیکن پاس را صادر کرده است و با کسی شوخی ندارد.

 

شکررزیر ادامه داد: احکامی که توسط فیفا صادر می شوند لازم الاجرا هستند و فدراسیون فوتبال هیچ دخالتی در صدور رای نمی تواند بکند. باشگاه تراکتورسازی قصد داشت دوبرابر بدهی طلب کارانش را به فیفا پرداخت کند اما کار از کار گذشته بود و فیفا رای‌اش را صادر کرده بود و هیچ کاری نمی توانند بکنند.

 

وی در پایان گفت: همانطور که تراکتورسازی از وجود بازیکن جدید در تیمش محروم شد، کسر 6 امتیاز از پاس همدان نیز قطعی است و این رای قابل برگرداندن نیست و با این حال، این تیم هف سمنان است که به مرحله بعدی رقابت ها می رود.

 

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a59z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر بیخ گوش ملوان؛ فیفا با کسی شوخی ندارد