تاریخ انتشار: 1396/01/30 21:23
اختصاصی| باقری‌نیا گل کاشت؛
کد خبر: 215896

روزنه های امید برای ماهشهری ها باز شد؛ روند سقوطی شهرداری کاشان!

هفته اول دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور عصر امروز چهارشنبه۹۶/۱/۳۰و از ساعت۱۶:۳۰با انجام شش بازی در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید.
روزنه های امید برای ماهشهری ها باز شد؛ روند سقوطی شهرداری کاشان!

به گزارش فرتاک ورزشی، در گروه B این مسابقات و در ورزشگاه مملو از تماشاکر شهداء ماهشهر در دیداری به قضاوت داوران عقیل جهانبازی،رشید پردل،بهمن عبداللهی و میثم حیدری،تیم شهرداری بندرماهشهر میزبان تیم شهرداری کاشان بود.

شهرداری ماهشهر که امسال در ۳بازی پیاپی برابر شهرداری کاشان به پیروزی رسیده بود امروز جهت کسب پیروزی و صعود به رده دوم جدول با استفاده از حمایت پرشور تماشاگرانشان با ترکیب(مقداد مالکی،محمد بختیاری،حسین جعفری پور،کوشا بختیاری زاده،محمد باشی،مهدی سامری،سجاد قنواتی،حامد سلیمانی،هانی تمیمی،حکیم حزباوی پور،محمد پهلوان)به مصاف شاگردان محمد حسین اشراف السادات رفتند.

این دیدار که با یک دقیقه سکوت در ابتدای بازی به احترام سیل زدگان آذربایجان غربی برگزار شده بود در نهایت با نتیجه۲_۰به سود شهرداری ماهشهر به پایان رسید تا روزنه های امید صعود به لیگ یک فوتبال کشور برای ماهشهری ها باز شود. حامد سلیمانی و محمد پهلوان گلهای شهرداری ماهشهر را در این دیدار به ثمر رساندند.

با این نتیجه، شهرداری کاشان در جدول رده بندی روند سقوطی پیدا کرد و یاران مجید باقری نیا گل کاشتند و با برتری مقابل تیم مدعی شهردرای کاشان، امیدشان را برای صعود بیشتر کردند.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kve9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر - شهرداری کاشان
اختصاصی| هفته ششم لیگ دو؛

شهرداری کاشان مقابل شهرداری ماهشهر در باخت هتریک کرد
اختصاصی| اولین پیروزی باقری‌نیا با غلبه بر نام همنام کاشانی؛