تاریخ انتشار: 1396/06/10 10:33
بالانشینان به هم رسیدند؛
کد خبر: 185564

پیش بازی مس کرمان-گل گهر؛ دربی دیار کریمان!

دو تیم مدعی مس کرمان و گل گهر سیرجان در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در کرمان به مصاف یکدیگر می روند. جدالی سنتی بین دو تیم که همواره جذاب و تماشاگر پسنده بوده است.
پیش بازی مس کرمان-گل گهر؛ دربی دیار کریمان!

 مس کرمان که با احمد نخعی سرمربی با دانش خود روزهای خوبی را سپری می کند و در هفته گذشته توانست در تهران راه آهن نگون بخت را با سه گل درهم بکوبد. مسی ها که فوتبال با کیفیتی را در سه هفته گذشته از خود به جای گذاشته اند باید مقابل گل گهر چغر و بدبدنی قرار بگیرند که در این فصل یارگیری خوبی را انجام داده اند و امیدوار به صعود به لیگ برتر می باشند. شاگردان وینگو بگوویچ در هفته گذشته موفق شدند تیم خوب ماشین سازی تبریز با ببرند و با روحیه ای مضاعف به سوی کرمان حرکت کنند.

از دیگر نکات این بازی می توان به حضور دو بازیکن فصل گذشته مس کرمان در ترکیب ثابت گل گهر سیرجان اشاره کرد. علیرضا ابراهیمی و آرمان شهداد نژاد که فصل گذشته در مس کرمان حضور داشتند، باید در این فصل لباس آبی های سیرجان را بر تن کنند و در مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند و برای پیروزی بجنگند.

جدال دو تیم می تواند تاثیر بسیاری در بالای جدول رده بندی داشته باشد و در صورت باخت هر یک از تیم ها می تواند رتبه آن ها را در جدول دستخوش تغییر کند. حال باید منتظر شروع بازی دو تیم باشیم تا ببینیم چه تیمی فاتح جدال دربی دیار کریمان می شود.

کوبل داوری:

امیر عرب براقی – اسد حاج محمدی – امیر فلاح – رضا تارخ – ناظر: رحیم مهرپیشه

ترکیب احتمالی دو تیم:

مس کرمان: حمید عرفانی - احمد حیات منش - میلاد باقری - فرهاد سالاری - احسان پورشیخعلی  - علیرضا علیزاده  - محمد علیزاده - میلاد محمدی - کیانوش میرزایی - مهدی تیکدری - شاهرخ غلامرضاپور

سرمربی: احمد نخعی

گل گهر: آرمان شهداد نژاد، علی شهسواری، حامد زمانی، عیسی پرتو، علیرضا ابراهیمی، پیمان نامور، امین پور علی، اسماعیل کیانی، سجاد اژدر، محمد غلامی، امین حاجی زاده

سرمربی: وینگو بگوویچ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnmbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی راه آهن-مس کرمان؛ جنگ ریل و آهن در اکباتان!
عیار مس در گرو بازی با لوکوموتیورانان؛

مدافع مس کرمان به گل گهر سیرجان پیوست
پس از عدم توافق با پارس جنوبی؛

نقل‌و‌انتقالات شبهه ناک تیم‌های کرمانی؛ شر به پا می‌شود!
در جریان باشید که در کرمان جریانی جاری است؛