تاریخ انتشار: 1395/06/04 15:15
اختصاصی/
کد خبر: 265584

پیش بازی گل گهرسیرجان-نفت مسجدسلیمان/ گل گهر در اندیشه تداوم صدرنشینی، نفت به فکر حضور در صدر

دو تیم گل گهرسیرجان و نفت مسجدسلیمان در هفته ی چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
پیش بازی گل گهرسیرجان-نفت مسجدسلیمان/ گل گهر در اندیشه تداوم صدرنشینی، نفت به فکر حضور در صدر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دو تیم درحالی به مصاف هم می روند که نفت مسجدسلیمان در خانه توانست فجرسپاسی را شکست دهد و گل گهر نیز در دربی کرمان مقابل مس کرمان به تساوی 1-1 رسید.

صدرنشین در مصاف با نفت مسجد سلیمان این فرصت را دارد که شمار امتیازات خود را به عدد 10 برساند. هر چند باید به این نکته به صراحت اشاره کرد که گل گهر حریف آسانی را پیش رو نخواهد داشت. نفت مسجد سلیمان در بازی های انجام داده شش امتیاز کسب کرده است.

 

سهراب بختیاری زاده که بعد از بازی با نساجی اردوی تیم را ترک کرده بود اخیرا به تمرینات تیم بازگشته است و  از هر حیث برای این بازی سخت آماده است. ارایه بازی تهاجمی از سوی نفت در بازی خارج از خانه در برابر نساجی نوید ارایه یک بازی خوب از سوی این تیم را می دهد.

نکات قابل توجه

*دروازه بان نفت مسجدسلیمان دو کلین شیت را در هفته های اول و سوم به ثبت رسانده است و فقط محمد عباس زاده از نساجی توانسته دوبار دروازه ی این تیم را باز کند.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، گل گهر با تفاضل گل (3+) و با هفت امتیاز، در جایگاه اول قرار دارد و نفت م. سلیمان نیز با تفاضل گل (4+) و با شش امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته است.

*مسجدسلیمانی ها در سه بازی گذشته مجموعا شش گل به ثمر رسانده اند یعنی در هر بازی دو گل و این تیم دو بازیکن دو گله نیز در جدول گلزنان برتر دارد.

*گل گهر توانسته 5 گل را وارد دروازه ی حریفان کند که این آمار آنها را در رده ی سوم جدول بهترین خطوط هجومی لیگ قرار داده است.

*همچنین سیرجانی ها با دریافت دو گل در سه بازی گذشته، در رده ی سوم بهترین خط دفاعی لیگ نیز قرار دارند.

ترکیب احتمالی دو تیم

گل گهر: پرویز کریمی - میلادصادقیان - هادی رکابی - عیسی پرتو - مهران گلزاری - علی مرزبان - مهرداد آوخ - هادی دهقانی - حمیدگلزاری - مهدی جعفر پور

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، رضا یزدان دوست، میلاد خدایی، محمد خان احمدی، ستار دراجی، امین جهان کهن، رضا جباری، سجاد موسوی، عرفان پورافراز و فرزاد محمدی

کوبل داوری این دیدار برعهده ی صائب گلی – علی اکبر عظیم پور – اسماعیل احمدی – ابوالفضل گرجی می باشد و ناظر این دیدار نیز حسین نجاتی است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:30 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbow7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل گهر سیرجان تیمی گمنام و در عین حال مدعی
اختصاصی/