تاریخ انتشار: 1395/06/05 17:06
کد خبر: 265361

سردار و دو بازی رویایی سرنوشت سار اروپایی

سردار آزمون در لیگ قهرمانان این فصل، می‌تواند کار ناتمام دایی، کریمی و مهدوی‌کیا مقابل بزرگترین تیم بوندسلیگا را تمام کند.
سردار و دو بازی رویایی سرنوشت سار اروپایی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان موفق‌ترین لژیونرهای ایران در فوتبال آلمان بودند. سه نفر از این 4 نفر، پیراهن بایرن مونیخ را پوشیدند و مهدوی‌کیا کاپیتان هامبورگ شد.

دایی با پیراهن هرتا به بزرگترین تیم‌های دنیا مثل میلان و چلسی گل زد، مهدوی‌کیا در تیم منتخب فصل بوندسلیگا قرار گرفت، علی کریمی تنها کسی بود که به ترکیب ثابت بایرن رسید و هاشمیان، با هانوفر در بین بهترین گلزنان بوندسلیگا بود اما همه آن‌ها، یک ناکامی مشترک داشتند. هیچکدام در بازی رو در رو با بایرن، نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند.

 

حالا با قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی روستوف با بایرن مونیخ، سردار آزمون دو 90 دقیقه فرصت خواهد داشت این طلسم را بشکند و دروازه بایرن را باز کند. با توجه به حضور ثابت آزمون در بازی‌های اخیر روستوف، او شانس بالایی برای حضور ثابت در دو بازی رفت و برگشت با تیم آنچلوتی خواهد داشت.

 

شاید بازی با بایرن، بتواند سکوی پرتاب سردار آزمون در فوتبال اروپا باشد. بازیکنی که فصل پیش ستاره تیم شگفتی‌ساز روستوف بود اما مثل دیگر بازیکنان این تیم، زیاد مورد توجه تیم‌های بزرگتر قرار نگرفت. رسیدن به مرحله نهایی لیگ قهرمانان،‌ شاید سرنوشت آزمون و هم تیمی‌هایش را عوض کند. دو نود دقیقه حساس، که برای عوض کردن آینده کافی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdolb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون، عزت اللهی و کریمی امشب به میدان می روند