تاریخ انتشار: 1396/09/22 00:15
اخبار پندار توفیقی از نقل و انتقالات باشگاه استقلال
کد خبر: 169640

فهرست ورود و خروج استقلال یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها شده است!

این روزها اخبار مختلفی در مورد فهرست ورودی و خروجی استقلال به گوش می‌رسد اما هنوز هیچ کدام از این نام‌ها نه تایید شده و نه تکذیب.
فهرست ورود و خروج استقلال یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌ها شده است!

 این روزها اخبار مختلفی در مورد فهرست ورودی و خروجی استقلال به گوش می‌رسد اما هنوز هیچ کدام از این نام‌ها نه تایید شده و نه تکذیب.

پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال در خصوص این فهرست اینطور توضیح می‌دهد: «هنوز این فهرست نهایی نشده و قرار است شفر ظرف این یکی دو روز آن را نهایی کند.» غیبت روز گذشته جابر انصاری و حسن بیت‌سعید در تمرین معنایش قرار گرفتن در فهرست مازاد است؟

توفیقی در پاسخ می‌گوید: «انصاری مصدوم است که در تمرین حضور ندارد ، بیت‌سعید هم همینطور.»

خبر می‌رسد که فولادخوزستان خواهان به خدمت گرفتن بیت‌سعید است. معاون باشگاه استقلال در این خصوص می‌گوید: «هر باشگاهی می‌تواند اعلام کند که به چه بازیکنی نیاز دارد. ابتدا باید شفر لیستش را بدهد و بدانیم چه کسانی را می‌خواهد و چه بازیکنانی را نمی‌خواهد.» با باشگاه نفت تهران برای جذب عیسی آل‌کثیر مذاکره کرده‌اید؟ توفیقی در پاسخ می‌گوید: «عرض کردم که شفر باید فهرست خود را بدهد و سپس تصمیم بگیریم. حتی بازیکن خارجی هم که قرار است بیاید، نامشخص بوده و چیزی به صورت دقیق مشخص نشده است.»

چرا در رابطه با تهیه منزل برای شفر این همه حواشی به وجود آمد؟ معاون باشگاه استقلال در این ارتباط اینطور توضیح می‌دهد: «خودمان هم نمی‌دانیم. منزل شفر، سانیاک و حتی دستیار جدیدش یعنی میگوئل هم تهیه شده و مشکلی نیست. اینکه چه کسی این حواشی را ایجاد کرده، نمی‌دانیم. شفر منزل جدیدش را انتخاب کرده و به زودی به این مکان انتقال پیدا می‌کند. ضمن اینکه چون بازی‌های استقلال به صورت فشرده برگزار می‌شد، او و دستیارانش مدام در جلسات فنی بودند و فرصت انتقال آنها از هتل به منزل جدیدشان نبود. اینکه گفته می‌شود باشگاه نتوانسته منزلی برای شفر تهیه کند، اصلاً صحت ندارد. ما حتی برای دستیار جدید شفر هم خانه اجاره کرده‌ایم.»

 در خبرها آمده که سازمان بازرسی از حساب‌های باشگاه در سال ‌95 ‌- 94 ‌‌ایراد گرفته و گفته است تخلفات زیادی در حساب‌های باشگاه استقلال انجام شده. توفیقی پاسخ می‌دهد: «این مساله را تکذیب می‌کنم. هیچ تخلفی نبوده است.» اخبار ضد و نقیضی در خصوص مسائل مختلف باشگاه استقلال به گوش می‌رسد؛ از بحث ورودی و خروجی‌ها گرفته تا مسائل مربوط به نارضایتی شفر که در نهایت باز هم هیچ کدام از پاسخ‌هایی که داده شده یکسان نبوده و هنوز ابهاماتی در این زمینه وجود دارد. استقلال با شکست سپاهان به یک ثبات نسبی رسید. اینکه گفته می‌شد حضور شفر تاثیر مثبتی در روند استقلال نداشته است با توجه به بازی استقلالی‌ها مقابل حریف اصفهانی تا حدودی نقض شد اما درست فردای بازی اتفاقات حاشیه‌ای دوباره استقلال را محاصره کرد تا جایی که هنوز ثباتی در تیم دیده نمی‌شود. استقلال برای نیم فصل دوم باید متفاوت از آنچه در نیم فصل اول بود، عمل کند. اسفند ماه استقلال پر است از بازی‌های فشرده و نفسگیر که در لا‌به‌لای آن بازی شهرآورد هم قرار دارد. یعنی میزان سنجش استقلال شفر در این ماه خودش را نشان می‌دهد. در کنار اینکه شفر باید درست کار را پیش ببرد تصمیمات مدیران باشگاه و توجه به خواسته سرمربی این تیم هم می‌تواند در سرنوشت استقلال در لیگ هفدهم تاثیر داشته باشد. نقض واقعیت‌های درون تیم پاک کردن صورت مساله‌ای است که باعث درجا زدن استقلال می‌شود. استقلال برای نیم فصل دوم باید تمام ضعف‌های خود را برطرف کند و به همین دلیل است که این روزها فهرست ورود و خروج این تیم یکی از سوژه‌های اصلی است که رسانه‌ها پیگیر آن هستند خصوصا جذب مهاجمی که بتواند مثل کاوه رضایی برای استقلال درست عمل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4payad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس بالای پرسپولیس برای خلق یک رکورد ویژه