تاریخ انتشار: 1395/06/06 14:29
اختصاصی/
کد خبر: 265179

طاهری فرد:هواپیما و داور چهارم سه امتیاز را از ما گرفت

بازیکن راه اهن تهران گفت: داوری در این بازی بسیار بد بود و داور بازی سبب شد تا سه امتیاز این مسابقه را به راحتی از دست بدهیم.
طاهری فرد:هواپیما و داور چهارم سه امتیاز را از ما گرفت

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حمید طاهری فرد درخصوص بازی گفت: خوشحالم امروز در یک بازی سخت و فشرده برابر فجر با اشتباهات داوری و اتفاقات دیروز پرواز با امتیاز از شیراز برگشتیم.

وی افزود: در این بازی کلیکسیونی از اشتباهات داوری شاهد بودیم البته نقش داور وسط در این میان کمتر بود چرا که انگار داور چهارم پلی استیشن بازی میکرد هر چه را به داور وسط انتقال میداد انهم قبول میکرد،این برای تیم داوری حقیقتا ایراد است چرا که قاضی میدان داور وسط است نه اجرای دستورات  کمک چهار!

طاهری فرد ادامه داد: نمونه بارز اینکه در اخراج بیاتی نیا اول زرد نشان داد سپس به پیشنهاد داور چهار قرمز داد و اخراج کرد،بازی را امیدوارم دوباره با دقت ببینند و اشتباهات خود را در بازی های بعدی جبران کنند،داور وسط اقای اکرمی را با شخصیت میشناسیم اما نباید ایشان اجرای دستور کنند از طرف کمک ها مخصوصا داور چهار مگر میشود دریک بازی ٤کارت قرمز و ٨کارت زرد که ٨٠٪‏را به تیم ما تعلق بکیرد! انهم با تاکید داور چهارم به هر حال ما در این بازی بهتر از فجر کار کردیم و ٣امتیاز حق مسلم ما بود که متاسفانه تبدیل به یک امتیاز شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqyvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیکبخت: به تجربه ی تیم حریف باختیم
سرمربی خیبر خرم آباد؛