تاریخ انتشار: 1395/06/08 15:49
اختصاصی/
کد خبر: 264684

پیش بازی قشقایی-برق جدید/ اولین دربی لیگ دو با فال حافظ

مسابقات لیگ دو کشور از روز نهم شهریور ماه آغاز خواهد شد. طبق برنامه ، نارنجی پوشان شهر شیراز در نخستین گام باید در قالب دربی شیراز به مصاف تیم پرطرفدار قشقایی بروند.
پیش بازی قشقایی-برق جدید/ اولین دربی لیگ دو با فال حافظ

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مسابقات لیگ دو کشور از روز نهم شهریور ماه آغاز خواهد شد. تیم برق جدید در گروه یک با تیم های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، کیمیا فرایند تهران، نفت وگاز گچساران ، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، شهرداری اراک ونماینده یاسوج همگروه است.

طبق برنامه ، نارنجی پوشان شهر شیراز در نخستین گام باید در قالب دربی شیراز به مصاف تیم پرطرفدار قشقایی بروند.

شاگردان وحید رضایی که زودتر از هر تیم دیگری استارت تمرینات و یارگیری خود را زده بودند، برای حضور در میدان رقابت لحظه شماری میکنند. انجام اردوی های متعدد و مصاف دوستانه با تیم های سطح اول فوتبال کشور نظیر ذوب آهن و سپاهان اصفهان، نارنجی پوشان را مهیای شروع مسابقات کرده است. روحیه تیمی و انگیزه بالای بازیکنان در تمرینات و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در تمامی خطوط ، از برق جدید یکی از خطرناک ترین تیم های این فصل را ساخته است.

از سوی دیگر تیم قشقایی که روی حمایت هوادارانش حساب ویژه باز کرده است و درصد زیادی از صعودش به لیگ دو را مدیون آنها میباشد، این فصل نیز چشم به راه حمایت آنهاست تا این بار با هدایت جلیل دوران قدرت نمایی کند.

مصاف دو تیم روز سه شنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه حافظیه قطعا جذابیت های یک دربی تمام عیار را خواهد داشت.

وحید رضایی سرمربی برق جدید در اینخصوص گفت: در این فصل ما ١٣ بازیکن جدید داریم و احتیاج به زمان بیشترى داشتیم که با هم کار کنیم به خاطر همین تمریناتمان را خیلى زود شروع کردیم تا به هماهنگى لازم برسیم. الهى شکر برنامه هایمان خیلى خوب پیش رفت.

وی در ادامه افزود: بازى با تیم قشقایى برایمان بسیار مهم است چرا که اولین بازى فصل مى باشد. انها تیم خوبى دارند وفصل گذشته هم با اقتداراز لیگ ٣ صعود کردند. امسال هم تغییر خاصى نداشته اند وبیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده اند.

سرمربی نارنجی پوشان همچنین اظهار داشت: ما دو تیم در یک تیم داریم ؛ هر دو تیم ما در شرایط خاص خود هستند واین انتخاب ١١ بازیکن را براى ما سخت مى کند امیدوارم که بازى خوبى به نمایش بگذاریم وانشاءالله بتوانیم اولین بازى خود را با برد شروع کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lby66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپهر نقش جهان-شهرداری اراک/ جدا سقوط و صعود کنندگان در هفته ی اول لیگ دو