تاریخ انتشار: 1395/06/10 00:56
کد خبر: 264393

سرمربی منچستر سیتی: بارسلونا بهترین تیم جهان است

سرمربی منچستر سیتی اعتقاد دارد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری در پیش دارد.
سرمربی منچستر سیتی: بارسلونا بهترین تیم جهان است
به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پپ گواردیولا که شروع خوبی با منچستر سیتی داشته با تمجید از بارسلونا عنوان کرده این تیم بهترین فوتبال را در دنیا بازی می کند و حریف سرسختی برای منچستر سیتی در لیگ قهرمانان خواهد بود.گواردیولا درباره هم گروهی تیمش با بارسلونا، مونشن گلادباخ و سلتیک در لیگ قهرمانان به رادیو کاتالونیا گفته: ما باید مقابل بهترین تیم دنیا بازی کنیم. هیچ تیمی بهتر از بارسا بازی نمی کند. مثلث هجومی آن ها تفاوت زیادی را رقم می زند اما بازیکنان پشت سر آن ها هم تلاش زیادی می کنند.
 
وی افزود: من همچنین نگران بروسیا مونشن گلادباخ هم هستم. آن ها را خیلی خوب می شناسم و آزمون بزرگی برای من خواهد بود. اگر در دو بازی ابتدایی غفلت کنیم از لیگ قهرمانان کنار خواهیم رفت.
 
سرمربی پیشین بارسلونا و بایرن مونیخ همچنین درباره دربی منچستر مقابل تیم ژوزه مورینیو که پس از بازی های ملی برگزار می شود گفته:من برای همین این بازی ها به انگلیس آمدم. ما هافبک های خوبی داریم. آن ها به سرعت با سیستم تیم آشنا شدند و نکات را سریع درک می کنند. تنها چیزی که در انگلیس با آن ها به مشکل خوردم رانندگی در سمت چپ ماشین است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xre7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان آن رسیده از آبی پوشان جدا شوم