تاریخ انتشار: 1395/06/10 22:34
کد خبر: 264199

با ابراهیمی و غفوری ستاره‌های استقلال در آستانه بازی حساس با قطر

استقلال دو بازیکن در تیم ملی دارد‌؛ امید ابراهیمی و وریا غفوری. این دو بازیکن نماینده استقلالی هستند که مثل پرسپولیس پرتماشاگر است.
با ابراهیمی و غفوری ستاره‌های استقلال در آستانه بازی حساس با قطر

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، آن‌ها هم در آستانه بازی روز پنج‌شنبه از طرفداران این تیم درخواست کرده‌اند که برای حمایت از تیم ملی به آزادی بروند و یک شب خاص رقم بزنند.

 

امید و وریا از شرایط تیم کاملاً راضی هستند ولی معلوم نیست که در ترکیب ثابت باشند یا نه. این روزها شایعاتی درباره حضور فیکس رامین رضاییان در ترکیب تیم ملی مطرح می‌شود و اگر حقیقت داشته باشد، وریا غفوری باید روی نیمکت بنشیند. مدافع راست آبی‌ها اما تمایلی ندارد درباره این مسائل حرف بزند و به خبرورزشی می‌گوید: «من را وارد این بحث‌ها نکنید که چه کسی فیکس بازی می‌کند و چه کسی ذخیره. در تیم ملی این چیزها مهم نیست.» امید ابراهیمی هم سرش را به نشانه تأیید تکان می‌دهد و می‌گوید: «دقیقاً.» وریا ادامه می‌دهد: «کی‌روش تا لحظه آخر نشان نمی‌دهد که از چه بازیکنی در ترکیب تیم ملی استفاده می‌کند.» غفوری به یک نکته مهم هم در این بین اشاره می‌کند: «فراموش نکنید ما دو بازی پشت‌ سر هم داریم. اول در تهران و بعد باید به مسافرتی طولانی برویم تا با چین بازی کنیم. شاید در هر کدام از این بازی‌ها سرمربی از یک ترکیب استفاده کند.»

این حرف‌های وریا نشان می‌دهد در تیم ملی دل همه یکی است‌؛ چه بازیکنی که روی نیمکت خواهد نشست و چه بازیکنی که در زمین است. به همین خاطر وقتی تیم ملی گل می‌زند، این‌طور بازیکنان نیمکت‌نشین هم به زمین می‌ریزند و خوشحالی می‌کنند.

همه امیدوارند این صحنه‌ها در بازی قطر هم تکرار شود و همه شاهد برد و البته همدلی تیم ملی باشند. امید ابراهیمی هافبک استقلالی تیم ملی در این باره می‌گوید: «ببینید ما می‌توانیم قطر را شکست دهیم. شرایط تیم ملی خوب است.» وریا هم توضیح می‌دهد: «واقعاً شرایط خوبی داریم و کاملاً برای مسابقه آماده هستیم.»

خیلی‌ها نگران تیم چندملیتی قطر هستند. آنها از هر بازیکن خارجی که خوش‌شان بیاید، استفاده می‌کنند. شکل کار هم به این صورت است که به بازیکن مورد نظر سریعاً پاسپورت می‌دهند و او را به تیم ملی‌شان می‌برند. امید ابراهیمی هافبک دفاعی ایران اما از این بابت نگرانی ندارد و می‌گوید: «درست است قطر تیم چندملیتی است ولی ما هم دست‌مان خالی نیست. مگر کم ستاره داریم؟ به تیم نگاه کنید، از روسیه، هلند و کشورهای دیگر بازیکن داریم. بچه‌های ما در تیم‌های خوب قطر هم بازی می‌کنند. شرایط بازیکنان خوب است.»

و اما میزبانی تیم ملی در این دیدار یک نکته کلیدی است. امید لبخند می‌زند و می‌گوید: «ما میزبان این مسابقه هستیم. اگر کسی باید نگران باشد، این قطری‌ها هستند نه تیم ملی ایران. ما میزبانیم و قطعاً یک ورزشگاه پر از تماشاچی خواهیم داشت که پشت ما هستند.» امید درباره طرفداران هم چنین نظری می‌دهد: «ما الان فقط به یک چیز نیاز داریم و آن هم حمایت هواداران است. ببینید درست است ما کار را دیرتر شروع کردیم ولی با آرامش جلو رفتیم و به قول معروف عقب‌افتادگی را تا حدودی جبران کردیم. الان فقط منتظر حمایت هواداران هستیم.»

منبع: جام نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kqda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازنده های بزرگ استقلال؛ کاوه رضایی و بختیار رحمانی