تاریخ انتشار: 1395/06/12 17:11
از فضای بعد از پیروزی لذت می برم
کد خبر: 263845

برانکو: منظور کی روش من نبودم!

در حالی که مشخص است پیام ویژه سرمربی تیم ملی بعد از پیروزی مقابل قطر به سمت برانکو ایوانکوویچ بوده، او ترجیح می دهد وارد مسائل حاشیه ای مربوط به آن نشود.
برانکو: منظور کی روش من نبودم!

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر در اولین دیدار انتخابی جام جهانی، کارلوس کی روش در صحبت های خود در نشست خبری اعلام کرد:« باید به رسانه های ایرانی یک مطلب مهم را بگویم. در ایران ما دوست داریم که با آتش بازی کنیم. ما با آتش بازی کردیم وقتی در مراحل آماده سازی تیم ملی آن اتفاقات رخ داد و آن افرادی که آتش به مسیر آماده سازی تیم ملی زدند، هنوز هستند. آنها به مسیر آماده سازی تیم ملی لطمه زدند و نمی توانیم با همین روند ادامه دهیم. زیرا یکی از این روزها تیم ملی ایران و هواداران لطمه آن را خواهند خورد.

ما تا نوامبر 2016 در پنج بازی به میدان می رویم و تا اندازه تکلیف صعود و سقوط ما مشخص می شود. تا فروردین 21 امتیاز را پشت سر می گذاریم که در آنجا تکلیف ما روشن خواهد شد. امیدوارم مسئولان فوتبال ایران یک بار برای همیشه تکلیف این افراد را روشن کنم. می دانید راجع به چه افرادی صحبت می کنم و یک بار باید این موضوع مشخص شود. ما امروز قطر را نبردیم و تنها برابر آنها نباختیم. یک بار برای همیشه باید به این اتفاقات نگاه کرد. امروز ما شاهد این بازی بودیم و از باخت برابر قطر فرار کردیم زیرا به برنامه های ما لطمه وارد شده بود. همه افراد فوتبال باید با نظم به تیم ملی و فوتبال ایران کمک کنند.»

این صحبت ها در نگاه اول مسلما نگاه ها را به سمت برانکو ایوانکوویچ و شاید امیر قلعه نویی می برد، جایی که این دو مربی در مرحله قبلی آماده سازی تیم خود و البته همزمانی آن با تیم ملی، اعلام کردند به بازیکنان خود نیاز دارند و در ادامه با لغو اردوی تیم ملی بین طرفین مشکلاتی ایجاد شد که به صدور بیانیه و مصاحبه منتهی شد.

اما در حالی که برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در استادیوم آزادی حضور یافته بود تا به عنوان سرمربی کروات پرسپولیس حمایت خود را از تیم ملی اعلام کند این اظهار نظر کی روش موجب شد تا با او به صحبت بنشیم. برانکو در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره اینکه از ماجراهای بعد از بازی باخبر است یا خیر گفت: نه، خبری ندارم. امروز تمرین تیم تعطیل است و مترجم بنده نیز همراهم نیست و به همین منظور اطلاعی از اتفاقات بعد از بازی ندارم. اکنون با توجه به تعطیلی لیگ با اعصاب راحت استراحت می کنم و از فضای بعد از پیروزی لذت می برم. برنامه های خود را برای ادامه تمرین دنبال می کنم. ما در بازی بعدی دیدار سختی پیش روی مان قرار دارد و به همین منظور باید کاملا مهیا شویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره پیروزی ایران چیست گفت: در مورد بازی صحبت خاصی ندارم و همین که برد در نهایت نصیب ایران شد خوشحال کننده است.

او با ستایش از هواداران گفت: هواداران ایرانی کاملا قابل ستایش هستند و همیشه حامی بزرگی برای ورزش ایران بوده اند و نکته مهم این بازی را هم می توان حضور و حمایت آنها دانست.

برانکو بعد از اینکه مضمون صحبت های کی روش در پایان بازی را به او منتقل کردیم گفت: آیا مطمئن هستید که اسم مرا آورده؟ بنده به اشارات کاری ندارم و باید خبرنگاری از ایشان سوال می کرد که منظور ایشان بنده بودم یا نه. اگر اسم مرا می آورد می‌توانستم در مقام پاسخگویی بر بیایم و اکنون که نگفته صحبتی در این باره ندارم و نمی خواهم وارد مسائل حاشیه ای شوم و دوست دارم فضای آرامی برای صعود ایران به جام جهانی فراهم شود.

وی در مورد حضور خود در استادیوم نیز گفت: آنچه که هست ما با حضور در استادیوم حمایت خود را نشان دادیم. افراد بزرگی در استادیوم بودند و امیدوارم این فضای حمایتی ادامه داشته باشد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xroqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پاداش ملی‌پوشان ایران پرداخت شد
یک روز پی از برگزاری دیدار با قطر؛