تاریخ انتشار: 1395/06/16 13:51
سرمربی استقلال اهواز؛
کد خبر: 263075

فرزانه: برای صعود دو فصل زمان می‎خواهم/بازیکنانم از هفته چهارم روند رو به رشد را آغاز کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید برای لیگ برتری شدن این تیم به دو فصل زمان نیاز دارد.
فرزانه: برای صعود دو فصل زمان می‎خواهم/بازیکنانم از هفته چهارم روند رو به رشد را آغاز کرده‌اند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حمیدرضا فرزانه در خصوص عملکرد تیمش در دو هفته اخیر لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: همان طور که قبلا گفتم که ما یک تیم خوب درست می کنیم، خوشحالم که اکنون این‌گونه شده است و توانسته ایم از هفته چهارم به بعد روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

وی افزود: بازیکنانم از هفته چهارم روند رو به رشد را آغاز کرده‌اند و امیدوارم این روند با برد این هفته‌مان برابر نفت مسجدسلیمان کامل شود. بازی خیلی سختی داریم و برای شکست نفت مسجدسلیمان باید خیلی زحمت بکشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با انتقاد از فدراسیون نسبت به تعیین زمان برگزاری دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان از ساعت 17:45 روز پنجشنبه (18 شهریورماه)، گفت: ساعت برگزاری این مسابقه خیلی زود است و باتوجه به گرمی هوای اهواز فکر می‌کنم سلامتی بازیکنان به خطر می افتد. کارایی و سلامتی بازیکنان در این ساعت پایین می‌آید و بازی در این هوا فشارهای قلبی و مغزی را به بازیکنان وارد می کند. در این ساعت افراد از خانه هم بیرون نمی روند، چه برسد به این که در این ساعت فوتبال انجام شود. باید در ساعت برگزاری مسابقات در خوزستان نسبت به استان‌های دیگر، تفاوتی وجود داشته باشد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب امتیاز از بازی دربی امیدوار هستید؟ خاطر نشان کرد: بازیکنان ما اگر از نظر ذهنی و روانی آماده بازی باشند، ان‌شاءالله می‌توانیم سه امتیاز این مسابقه را به دست آوریم. ما در دیدار هفته گذشته 2 بر صفر از حریف خود عقب بودیم ولی در ادامه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. به نظرم از بازی با نفت مسجدسلیمان هم می‌توانیم موفق خارج شویم و تمام سعی‌مان این است که با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

فرزانه افزود: تیم ما نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ هماهنگ‌تر شده است و قبلا هم گفته بودم که استقلال اهواز را باید از هفته چهارم به بعد ببینید.

وی درخصوص جذب حسین مالکی، بازیکن فصل گذشته فولادخوزستان هم گفت: مالکی بازیکن بزرگی است و در گذشته در نفت مسجدسلیمان و فولاد هم بازی کرده است و ان‌شاءالله بتوانیم از تجربیات او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا امسال این تیم می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد؟ گفت: باشگاه باید به من دو سال زمان دهد؛ در سال اول هدف ما ماندن در لیگ است و ان‌شاءالله اگر مشکلات مالی حل شود، قول می‌دهم سال بعد مدعی صعود به لیگ برتر خواهیم بود. به هر حال من به دو فصل زمان نیاز دارم تا بتوانم استقلال اهواز را به لیگ برتر برسانم.

وی افزود: در هر کاری برای این که موفق باشیم باید ثبات وجود داشته باشد و هواداران و باشگاه نیز باید صبر داشته باشند. ضمن این که جا دارد از هواداران تشکر کنم که در این مدت کمک کردند تا ما بتوانیم به نتیجه برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ke9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سردار بوکان-کاسپین قزوین/ بازگشت شور و هیجان به بوکان!
اختصاصی/