تاریخ انتشار: 1395/06/17 14:26
اختصاصی/
کد خبر: 262852

پیش بازی بادران تهران و مس کرمان/ حکم اخراج ابراهیم زاده روی میز مدیر عامل؛ میثاقیان مامور اجرای حکم!

هفته ششم لیگ دسته یک فردا پنچ شنبه با انجام 9 بازی آغاز می شود که دیدار بادران و مس کرمان یکی از بازی های این هفته است.
پیش بازی بادران تهران و مس کرمان/ حکم اخراج ابراهیم زاده روی میز مدیر عامل؛ میثاقیان مامور اجرای حکم!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مسابقات لیگ یک رفته رفته سر و شکلی جدی پیدا کرده و وارد فاز جدیدی شده است.در یکی از بازیهای حساس فردا بادران و مس کرمان در زمین اکباتان تهران به مصاف هم میروند.

مس کرمان تا اکنون با منصور ابراهیم زاده طعم شیرین پیروزی را نچشیده و نتایج خوبی را کسب نکرده است و از5  دیدار گذشته خود، نه طمع برد را چشیده و نه مزه باخت را، البته با رفتن ابراهیم زاده به کرمان پیش بینی ها حاکی از آن بود که شاید این مربی خوش فکر و کارنامه دار بتواند نتایج خوب خود در ذوب آهن را کسب کند اما در این مدت که هدایت مس را برعهده داشته نه تنها به لحاظ امتیازی بسیار بد عمل کرده است بلکه فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند را نیز ارایه نمی کند. 

سه امتیاز این دیدار برای مس کرمان و منصور ابراهیم زاده خیلی حیاتی است به خصوص که در پایان بازی با استقلال اهواز تماشاگران ناراضی شعارهایی علیه سرمربی و باشگاه سر دادند و بلافاصله از سوی مدیر عامل تیم امجد مسعود زاده اولتیماتوم گرفت تا در صورت شکست مقابل بادران حکم اخراجش صادر شود.

در تیم مقابل یعنی بادران شرایط  کمی آرام تر است ،شاگردان اکبر میثاقیان اوضاع خیلی خوبی در جدول ندارند اما احتمالا با پیروزی مقابل مس بتوانند تا رتبه های چهارم یا پنجم بالا بیایند.

نارنجی پوشان پایتخت که مثل دیگر تیم های تهرانی بدون تماشاگر و تشویق کننده در زمین خود به مصاف حریفان میروند باید حداکثر امتیاز را کسب کنند تا امیدوار به آینده باشند.

هر دو تیم نقاط ضعف  مشترکی دارند، مس و بادران به شدت مشکل دفاعی دارند و چهار مدافع تیم ها هماهنگی لازم را با هم ندارند و هر بازی شاهد سوتی ها و اشتباهات زیادی از سوی آنها هستیم.

البته با بازگشت حامد محمودی به ترکیب مس و آماده شدن ابراهیم کریمی برای بادران  کادر فنی دو تیم امیدوارند این مشکلات برطرف شود.

نقطه قوت بادران هافبک های خلاقی است که در ترکیب خود دارد، کاپیتان با تعصبشان محمود تیغ نورد و بازیکن تکنیکی آنها مصطفی نوروزی که بار هجومی بادران را بالا برده است و در مقابل مس نیز درون دروازه از بازیکنی توانا استفاده می کند به نام رضا حیدری که در اغلب بازی ها در نقش ناجی ظاهر شده است.

البته این بازی ملاقات اکبر میثاقیان با شاگردان فصل گذشته اش است چرا که میثاقیان با اخراج شدن از خونه به خونه هدایت مس کرمان را بر عهده گرفت و پیش بینی می شود شاهد بازی خوبی باشیم و ان شالله به مانند دیدارهای گذشته شاهد سکوهای خالی از تماشاگر اکباتان نباشیم.

مروری کوتاه می کنیم به نتایج پنج هفته اخیر دو تیم:

بادران   2  فولاد یزد  1

بادران صفر  سپیدرود 1

بادران صفر   ایران جوان   صفر

بادران   2    خونه به خونه 

بادران 1    راه آهن   صفر  

در مقابل نتایج  مس کرمان:

مس کرمان 2    فجر سپاسی  2

مس کرمان  1    ایران جوان  1

مس کرمان  1    گل گهر سیرجان  1

مس کرمان   صفر    نساجی  صفر

مس کرمان   2     استقلال اهواز  2

این بازی ساعت 17  در ورزشگاه اکباتان  و با قضاوت داوران: سعید رحیمی مقدم، امیر مبشر، میلاد قاسمی و میثم پورکریمیان – ناظر: مسعود عنایت انجام می گیرد.

خبرنگار: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lwo7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زینال خیری: باید به ابراهیم زاده فرصت داد/ هفته به هفته بهتر می شویم
بازیکن مس؛