تاریخ انتشار: 1395/06/18 19:54
مرزبان در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 262577

دوست ندارم اعتراض کنم اما عملکرد داوری جای سوال دارد/ فروزان حاشیه داشت

به دنبال تساوی خونه به خونه و آلومینیوم اراک در بابل، شنیدن سخنان سرمربی خونه به خونه خالی از لطف نیست.
 دوست ندارم اعتراض کنم اما عملکرد داوری جای سوال دارد/ فروزان حاشیه داشت

سرمربی خونه به خونه در گفت و گو با فرتاک ورزشی گفت: بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم و یک وظیفه خاص برعهده داریم  که آنهم صعود به لیگ برتر است و داریم یک فوتبال کلاسیک را بازی می کنیم و هدف ما این است که این تیم با توجه به پتانسیل هایی که در زمینه های مختلف دارد صعود کند و طبیعی است که با این فشارها زندگی می کنیم.

علیرضا مرزبان در خصوص اضافه شدن مربی هلندی به تیم و این که آیا حضور ایشان می تواند مثمر ثمر باشد یا نه گفت: احساس خوبی به ایشان دارم و این مربی به من معرفی شد و بعد از بررسی او را جذب کردیم و امیدواریم در روند تیم موثر شود.

وی در مورد دستیاران دیگرش که با وجود آنها چرا مربی دیگری را به کادر فنی اضافه کرده است گفت: از مهرداد میناوند و میثم رضا پور راضی هستیم اما  نیاز به یک مربی دیگر هم داشتیم و از طرف باشگاه به ما معرفی شد و احساسم این بود با شرایط فوتبال ایران می تواند کنار بیاید.

سرمربی خونه به خونه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا دنبال بازیکن جدید هستید یا نه گفت: به دنبال جذب یک مهاجم هستیم که اگر بازیکنی با  تفکرات ما همخوانی داشته باشد حتمن او را جذب خواهیم کرد.

مرزبان در خصوص عملکرد داوری در چند بازی  گذشته  را چگونه ارزیابی می کند، گفت: دوست ندارم اعتراض کنم ولی جای سوال است که چرا این اتفاق ها می افتد و زمزمه هایی هست و به گوش می رسد که یکسری افراد هستند که حاضر می باشند هزینه کنند تا خونه به خونه بالا نیاد اگرچه دوست ندارم خدای ناکرده تهمتی به کسی وارد کنم.

سرمربی خونه به خونه در پایان سخنان خود در مورد محسن فروزان گفت: این بازیکن را فعلا کنار گذاشتیم چون مسائل حاشیه داشت و به تیم آسیب میزد، الان آرامش داریم و آقای فروزان بیرون هم برای خودش و هم باشگاه بهتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7jqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیار هلندی مرزبان وارد رشت می شود
به طور مستقیم و برای دیدار خونه به خونه و سپیدرود رشت؛

تقابل نفس گیر مربیان لیگ یکی را چه کسی پیروز خواهد شد؟
از شمال تا جنوب با تحلیل مربیان مدعی؛