تاریخ انتشار: 1395/06/20 12:05
کد خبر: 262328

سپاهان-پیکان/ ویسی به آقا معلم جواب پس می دهد

سپاهان و پیکان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت 18:45 به مصاف هم می روند.
سپاهان-پیکان/ ویسی به آقا معلم جواب پس می دهد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از مدتها تعطیلی از روز جمعه آغاز می شود. یکی از حساس ترین بازی های این هفته را تیمهای سپاهان اصفهان و پیکان تهران برگزار می کنند.

*سپاهان با دو برد و دو باخت و با 6 امتیاز هم اکنون در رده چهارم جدول رده بندی حضور دارد و احتمال دارد با کسب پیروزی در این دیدار تا رده دوم هم بالا بیاید و البته باخت و یا تساوی اصفهانی ها هم می تواند این تیم را با سقوط چند پله ای مواجه می کند.

*پیکان هم با 3 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. شاگردان جلالی هنوز موفق به کسب بردی نشده اند و در صورت پیروزی می توانند هم امتیاز سپاهان شوند و باخت یا تساوی شان اوضاع را به قعر جدول خواهد کشاند.

*با این که پیکان هنوز بردی را نداشته است اما تعداد باخت های آنها از سپاهان کمتر است. پیکان تنها یک بازی را باخته ولی سپاهان تاکنون دو شکست را تجربه کرده است.

*در حالی که سپاهان در 4 بازی قبلیش یا برنده بوده یا بازنده و تساوی نداشته است اما پیکان 3 تا از 4 بازیش را با نتیجه مساوی به اتمام رسانده است.

*آرش برهانی مهم ترین غایب پیکان برای بازی مقابل سپاهان خواهد بود. برهانی با لباس استقلال چند بار دروازه سپاهان را باز کرده است.

*رحمان احمدی و علی حمودی مهم ترین سوژه های این دیدار هستند. دو بازیکن پیشین سپاهان که در لیست مازاد قرار گرفتند و حالا باید مقابل ویسی قرار بگیرند و سراسر انگیزه هستند.

*در دو جدال آخر سپاهان و پیکان که در فصل 93-94 به انجام رسید؛ طلایی پوشان به برتری رسیدند.

*4دیدار پایانی سپاهان و پیکان در اصفهان با برتری تیم اصفهانی خاتمه رسیده و آخرین برد تیم پیکان، در فصل 87-88 به بار نشست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39py8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال نه! فقط سرخپوشان شانس اول قهرمانی هستند