تاریخ انتشار: 1395/06/23 16:06
اختصاصی/
کد خبر: 261704

تمرکز کافی را برای دربی کرمان به دست آورده ایم/ هواداران نقش بسزایی در این بازی دارند

مدافع تیم فوتبال مس کرمان تاکید که این تیم در بازی هفته‌ی آینده‌ی خود برابر مس رفسنجان با بیشترین تمرکز ممکن به میدان خواهد رفت.
تمرکز کافی را برای دربی کرمان به دست آورده ایم/ هواداران نقش بسزایی در این بازی دارند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وحید اسماعیل‌بیگی که در هفته‌های اخیر ار بازیکنان خوب تیم مس در زمین بوده است با بیان اینکه نتایج متناسب با بازی‌های مس رقم نمی‌خورند گفت: در 6 بازی قبل ما در سه بازی مستحق صدرصد پیروزی بودیم و به اذعان همه‌ی کسانی که بازی‌های ما را دیدند تیم ما شایسته‌ی کسب سه امتیاز بود.

وی افزود: ما حتی در این بازی‌ها گل برتری را نیز به ثمر رسانده بودیم اما شاید عدم تمرکز کافی سبب شد که گل‌های زده‌ی خود را خیلی راحت از دست بدهیم و بردها را با تساوی عوض کنیم.

اسماعیل‌بیگی ادامه می‌دهد: قطعا در بازی‌های آتی تیم ما با تمرکز بیشتری به میدان خواهد رفت و مطمئن باشید با کسب اولین پیروزی، شرایط روحی و روانی تیم ما به طور کلی متحول می‌شود و نتایج تیم ما نیز تغییر پیدا می‌کند.

این بازیکن کرمانی تیم مس می‌افزاید: در این شرایط که تیم ما نیاز به تمرکز بیشتر دارد، نقش هواداران بسیار پررنگ است و اگر آن‌ها از روی سکوها مثل همیشه یاور تیم ما باشند، بچه‌های ما داخل زمین به آرامش ذهنی بیشتری خواهند رسید و در پی آن نتیجه گرفتن تیم ما نیز در زمین راحت‌تر می‌شود.

این مدافع تیم مس افزود: من مطمئنم که در بازی با مس رفسنجان هواداران ما نقش خود را بیش از پیش درک خواهند کرد و با همت همه موفق می‌شویم که یک پیروزی شیرین را در زمین خود جشن بگیریم تا روند حرکتی تیم ما به بالای جدول آغاز شود.

مصاحبه: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pjoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی باارزش حمید فرزانه در کرمان/ بدشانسی های ابراهیم زاده در مس ادامه دارد