تاریخ انتشار: 1395/07/16 18:01
کد خبر: 257083

احیای میثاقیان در دقایق پایانی/ وینگو اولین شکستش را تجربه کرد

پیروزی دو بر صفر بادران مقابل گل‌گهر سیرجان صدرنشین لیگ دسته اول در شرایطی رخ داد که تیم وینکو بگوویچ تا به حال شکستی را تجربه نکرده بود.
احیای میثاقیان در دقایق پایانی/ وینگو اولین شکستش را تجربه کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این مسابقه از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ بود و در حالی برگزار شد که  سرمربی کروات گل‌گهر از همان ابتدای بازی ناراحتی خود را از اکبر میثاقیان که سال گذشته در مس جانشینش شده بود، نشان داد و برای دست دادن به سمت او نرفت. این بازی در نیمه اول با درخشش هر دو گلر مساوی پیش رفت و در نیمه دوم با حساسیت بیشتر دنبال شد. در دقیقه 60 محمود تیغ‌نورد کاپیتان بادران از بازی اخراج شد تا شانس میزبان صدرنشین بالاتر برود اما این اتفاق رخ نداد و بادران با ضدحمله‌های خطرناک 3 بار دروازه حریف را تهدید کرد و در نهایت در دقیقه 89 توسط سعید واسعی به گل برسد تا با 13 امتیاز پرشی بلند در جدول داشته باشد و تا رده هفتم صعود کند. واسعی در این بازی پیش از سوت پایان گل دوم تیمش را هم زد تا ستاره امروز تیم میثاقیان باشد.

البته میثاقیان این سکو را مدیون مس کرمان تیم سابقش هم هست که امروز توانست پارس جنوبی را پشت سر بگذارد. گل گهر با این شکست صدرجدول را به سپیدرود واگذار کرد و با 18 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klbxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-بادران/ پیرمردها به جان هم افتادند!
اختصاصی/