تاریخ انتشار: 1395/07/19 11:51
کد خبر: 256586

مصاحبه خواندنی شکردان مصطفی درخصوص دین اسلام!

مدافع مسلمانِ تیم آرسنال، شکودران مصطفی معتقد است که دینش به او می گوید که حتی اگر بد بازی کند این آخر دنیا نیست.
مصاحبه خواندنی شکردان مصطفی درخصوص دین اسلام!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مصطفی در این تابستان با مبلغ 35 میلیون یورو به ورزشگاه امارات آمد و والنسیا را ترک کرد تا جانشینی برای کاپیتان پر مرتساکر باشد.

جوان 24 ساله که یک مسلمان مذهبی است و زوجی بسیار خوب را با لورن کوشیلنی در قلب خط دفاع آرسنال ساخته است معتقد است که دینش بر بازی او در زمین تاثیر می گذارد.

وی اظهار داشت: مسلمان بودن برای من خیلی مهم است مهم تر از هر چیز دیگری بله در بعضی مواقع سفرها باعث ایجاد سختی در زمان های نماز من می شوند. مسابقات یورو نیز برایم سخت هستند زیرا در میانه ی رمضان قرار دارند و نمی توانم روزه بگیرم.

وی افزود: اما به عنوان یک ورزشکار می دانم که مجبور نیستم با این وضعیت روزه بگیرم. قرآن را با اشتیاق می آموزم دیگر ادیان را نیز می آموزم اما حس نزدیک تری با قرآن دارم چه زمانی که در خانه می خوانم چه زمانی که در مسجد.

وی اشاره کرد: دینم برایم ارزش زیادی دارد و در فوتبال من نیز تاثیر دارد به من کمک زیادی می کند. در نهایت من مانند دیگر انسان های روی کره ی زمین برای رسیدن به بهشت تلاش می کنم این هدف اصلی من است پس اگر روزی بازی بدی را به نمایش گذاشتم این به معنای اتمام دنیا نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nonbr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در ستایش آرسن ونگر بودن؛ زرنگ و مرموز!