تاریخ انتشار: 1395/09/10 09:57
کد خبر: 246059

خارج از خانه بهتر هستیم/ با بدشانسی موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی با فولاد خوزستان تیم برتر میدان بودیم اما با بدشانسی نتوانستیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.
خارج از خانه بهتر هستیم/ با بدشانسی موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی، فرید بهزادی کریمی در مورد تساوی خانگی تیم فوتبال سپاهان مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بازی خوبی را با توجه به شرایط تیمی مناسبی که داشتیم مقابل فولاد ارائه دادیم. این شانس را داشتیم که برنده از زمین خارج شویم. فولاد خوزستان هم عملکرد خوبی داشت اما سپاهان به مراتب بازی بهتر و روان‌تری را به نمایش گذاشت.

وی افزود: در کل توپ و میدان در اکثر اوقات در اختیار سپاهان بود اما فولاد فقط چشم به ضد حمله‌ها داشت و روی یکی از همین موقعیت‌ها توانست یک پنالتی از ما بگیرد و توسط آن به گل برسد. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بدشانسی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چرا این تیم سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد، گفت: دقیقاً اینکه در چند بازی، در لحظات آخر بازی برده را با تساوی عوض کردیم نشان از بدشانسی سپاهان است. در بازی با فولاد واقعاً خوب بودیم و تیم کاملاً هماهنگ بازی می‌کرد اما با از دست دادن موقعیت‌ها در نهایت کار را با تساوی عوض کردیم.

بهزادی‌کریمی درباره بازی بعدی سپاهان مقابل گسترش فولاد که توانست 10 نفره استقلال را متوقف کند، اظهار داشت:‌ گسترش تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد اما با این حال ما به دنبال 3 امتیاز هستیم تا بدشانسی‌های خودمان را پایان ببخشیم. این مسئله برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم بدشانسی در دو بازی اخیر را تمام کنیم.

وی در پایان گفت: متأسفانه سپاهان در داخل خانه نتایج لازم را نگرفته و تیمی بوده‌ایم که خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته‌ایم. به همین خاطر برای پیروزی به تبریز می‌رویم تا ناکامی‌های اخیر در نتیجه‌گیری را خاتمه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9aw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سپاهان- پارس جم جنوبی/ ویسی پنجه در پنجه تاتار