تاریخ انتشار: 1395/09/29 12:23
کد خبر: 241969

اشتباهات تکراری و کمرشکن این بازیکن استقلال!

استقلال در حالی به سختی بر تیم پدیده غلبه کرد که چیزی نمانده بود اندک اندوخته این تیم در آخرین لحظات بازی به واسطه اشتباه بزرگ هافبک دفاعی‌اش از دست برود.
اشتباهات تکراری و کمرشکن این بازیکن استقلال!

در اوقات تلف شده دیدار استقلال مقابل پدیده، برای یک لحظه نفس در سینه همه استقلالی‌ها حبس شد. در آن لحظات چیزی نمانده بود شاگردان منصوریان که سابقه از دست دادن بازی‌های برده در دقایق پایانی را دارند، یکبار دیگر حسرت از دست دادن امتیاز کامل بازی را بخورند. اتفاقی که تنها به واسطه «سیو» استثنایی دروازه بان با تجربه این تیم تکرار نشد. 

فرشید باقری که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی استقلال و پدیده به منظور بالا بردن ضریب اطمینان استقلال در امور دفاعی جای جابر انصاری را در ترکیب آبی‌ها گرفت، در حالی مالک توپی حوالی هجده قدم استقلال شده بود که برای دور کردن آن از محوطه جریمه گزینه‌های متعددی داشت. به خصوص که او اصلا در آن لحظه تحت فشار نبود. اما هافبک دفاعی استقلال به اشتباه توپ را به یکی از خطرناک ترین و باهوش ترین بازیکنان پدیده سپرد تا آن لحظه نفس گیر تنها به واسطه تجربه رحمتی برای استقلال به خیر بگذرد.

فلش بکی می‌زنیم به هفته یازدهم لیگ برتر و دیدار استقلال و گسترش تبریز. دیداری که آبی پوشان تهران دو بر یک از حریف خود پیش بودند و با در آغوش کشیدن امتیازات کامل بازی فاصله‌ای اندک داشتند. استقلال آن پیروزی را تنها به دلیل اشتباه فرشید باقری روی پاس رو به عقب و لو رفتن توپ از دست داد. پاسی که به جای رسیدن به مجید حسینی نصیب خلعتبری باتجربه شد تا این بازیکن نهایت استفاده را از آن برده و در نهایت همان توپ لو رفته منجر به گل مساوی تیم میهمان شود.

 هافبک میانی استقلال که در ابتدای این فصل از تیم صبا به جمع آبی پوشان پیوست، با وجود فرصت مناسبی که در  اختیارش قرار گرفت، نتوانست بعنوان یک بازیکن کاملا تاثیر گذار استقلال خود را مطرح کند. این بازیکن یکبار با اشتباه عجیبش مقابل گسترش فولاد باعث از دست رفتن یک پیروزی خانگی برای استقلال شد و البته مشابه این اشتباه در دیدار آبی پوشان مقابل پدیده تکرار شد که اینبار به خیر گذشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw6oq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از سردرگمی فردوسی پور؛ داور بازی جمله ای که به رحمتی گفت را عیان کرد