تاریخ انتشار: 1395/10/24 13:06
کد خبر: 236196

16 نکته جذاب از دیدار ذوب آهن و سیاه جامگان

تیم های فوتبال ذوب سیاه جامگان در اولین دیدار دور برگشت خود در لیگ شانزدهم به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت، دیداری که دور رفت به سود مشهدی ها پایان یافت.
16 نکته جذاب از دیدار ذوب آهن و سیاه جامگان

ذوبی ها که پس از حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی توانستند نتایج ابتدای لیگ خود را جبران کنند، آنها در اولین دیدار دور برگشت در برابر تیمی به میدان می روند که نتوانستند در دیدار دور رفت در مقابل آنها تیم پیروز باشند. 

 

با بررسی 16 نکته از دیدار تیم های ذوب آهن و سیاه جامگان همراه "ورزش سه"، باشید: 

 

1. این دو تیم تاکنون سه بار به مصاف یکدیگر رفتند، دو بار در لیگ پانزدهم و یک بار در لیگ شانزدهم، دو بازی این دو تیم در لیگ گذشته به سود ذوبی ها به پایان رسید و در لیگ شانزدهم نیز به سود سیاه جامگان پایان پذیرفت. 

 

2. اصفهانی ها تاکنون پنج بار موفق به گلزنی به حریف مشهدی خود شدند در حالیکه مشهدی ها سه اقدام به باز کردن دروازه ذوبی ها کردند. 

 

3. مهدی رجب زاده را می توان آقای گل بازی های بین این دو تیم دانست، او دو بار در دیدار برگشت لیگ پانزدهم برای تیمش گلزنی کرد و پس از وی مسعود حسن زاده، علی حمام، حسین کریمی، عباس عسگری، رضا درویشی و محمدرضا عباسی دیگر گلزنان دیدار بین این دو تیم هستند. 

 

4. در سه بازی دو تیم تنها یک بار داور اقدام به اعلام پنالتی به سود یکی از دو تیم گرفت و آن هم در دیدار برگشت لیگ پانزدهم ذوبی ها توانستند در دقیقه 79 توسط مهدی رجب زاده به گل تبدیل کنند. 

 

5. در سه دیدار رودررو و اخیر دو تیم هیچ بازیکنی از دو تیم و از جریان بازی اخراج نشد.

6. داوران دیدارهای مختلف این دو تیم تاکنون 15 بار دست به جیب شدند و به بازیکنان حریف کارت زرد نشان دادند که در این میان حسین زامهران و محمد ناصری با دو کارت زرد صدرنشین هستند. 

 

7. هر دو تیم در لیگ شانزدهم دست به تغییر کادر فنی خود زدند. مجتبی حسینی در تیم ذوب آهن جانشین یحیی گل محمدی شد و خداداد عزیزی نیز جایگزین فرهاد کاظمی. 

 

8. سیاه جامگان از جمله تیم های پرحاشیه لیگ شانزدهم بود، این تیم که در ابتدای لیگ فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می دید پس از جدایی این مربی، چند دیدار را بدون سرمربی پشت سر گذاشت، این در حالیست که خداداد عزیزی به عنوان مدیرفنی مسئولیت کادر فنی را به عهده داشت تا اینکه پس از چند دیدار وی به عنوان سرمربی روی نیمکت مشهدی ها نشست. 

 

9. مرتضی تبریزی با 9 گل زده به عنوان بهترین گلزن ذوبی ها شناخته می شود، او در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد این در حالیست که عباس عسگری با 3 گل زده بهترین گلزن سیاه جامگان محسوب می شود. 

 

10. ایوب کلانتری، حمیدرضا علی عسگری و محمدرضا خانزاده بازیکنانی هستند که پس از پایان نیم فصل از جمع مشهدی ها جدا شدند، این در حالیست که محسن آذرباد، علیرضا جلیلی، میلاد میداودی، محسن کیانی و سالار افراسیابی نیز بازیکنان هستند که به این تیم پیوستند. 

 

11. در طرف مقابل ذوب آهنی ها یکی از کم تحرک ترین تیم ها در نقل و انتقالات زمستانی بودند، آنها تنها رفیع عطایا، بال راست لبنانی ها را به خدمت خود درآورده اند و بازیکن خروجی نیز در لیست خود نداشتند. 

 

12. محمدرضا عباسی، رضا شکاری، قاسم حدادی‌فر، مهرداد قنبری، علی حمام و احسان پهلوان، شش بازیکن مصدوم تیم ذوب آهن محسوب می شوند که حضورشان در دیدار برابر سیاه جامگان در هاله ای از ابهام به سر می برد. 

 

13. بنا به اعلام سازمان لیگ، مرتضی تبریزی از تیم ذوب آهن و محسن آقایی و موسی ترائوره از تیم سیاه جامگان، به دلیل محرومیت بازی ابتدایی دور برگشت را از دست داده اند. 

14. ذوبی ها یکی از تیم هایی بودند که سهمیه زیادی به نسبت به تیم های دیگر در اردوی اخیر تیم ملی داشتند، آنها با 4 بازیکن، در رده تیم های باشگاهی بودند، رشید مظاهری، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و وحید محمدزاده چهار ملی پوش ذوبی ها بودند. 

 

15. مهمترین خبر این روزها حول تیم ذوب آهن بازگشت دو بازیکن مهم این تیم و طی دوران مصدومیت شان بوده است، مهرداد قنبری که این فصل نیز برای این تیم به میدان رفته است و قاسم حدادی فر که پیش از آغاز فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی فرصت بازی را برای این تیم به دست نیاورد این روزها در تمرینات گروهی حضور پیدا می کنند تا در صورت صلاحدید کادر فنی و پزشکی ذوب آهن در دیدار اخیر به میدان بروند. 

 

16. یکی از عجیب ترین اتفاقات مربوط به لیگ شانزدهم را یکی از بازیکنان تیم سیاه جامگان رقم زده است، موسی ترائوره، پس از دیدار این تیم برابر پرسپولیس از اردوی مشهدی ها خارج شد و به کشور خود بازگشت و علیرغم تذکرات مختلف مسئولان سیاه جامگان هنوز به اردوی این تیم بازنگشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456rax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کردجهان: با نساجی به توافق نرسیدم