تاریخ انتشار: 1395/12/07 22:40
کد خبر: 226797

اصلی ترین مهره های استقلال در بازی دوشنبه

باخت استقلال ناشی از خستگی بازی های فشرده بود،اگر آن هاخودشان باشند التعاون را می برند

استقلال توانایی بردن این بازی را دارد، اما مشروط به این که این حریف را از پیش بازنده و خود را هم از پیش برنده ندانند. التعاون هم یکی از تیم های خوب این گروه است و آنها هم در روز اول موفق به کسب پیروزی شده اند. اما در مجموع و در مقایسه دو تیم می شود گفت که استقلال اگر خودش باشد و بازی همیشگی اش را ارائه کند در این بازی پیروز خواهد شد.

شاگردان منصوریان برابر الاهلی هم بازی چندان بدی نداشتند و در آن دقایقی که خواستند، توانستند به حریف قدرتمند اماراتی در خانه خودش فشار بیاورند و یک گل بسیار زیبا هم زدند. اما خستگی ناشی از بازی های فشرده باعث شد تا بازیکنان جوان استقلال این توان را نداشته باشند که فشار خود را تا پایان بازی حفظ کنند. با همه این اوصاف  تیم آبی پوش بتواند در دومین بازی اش در لیگ قهرمانان اولین پیروزی اش در این مسابقات را به دست آورد و بازی های بعدی اش را با امیدواری بیشتری دنبال کند

بازیکنان سرعتی استقلال که تعدادشان کم هم نیست در این بازی می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند و سرنوشت این بازی را تعیین کنند. باید ببینیم که منصوریان چه برنامه ای بای این بازی دارد و روی کدام بازیکنان بیشتر برنامه ریزی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a97y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چشم امید منصوریان به باتجربه های استقلال