تاریخ انتشار: 1395/05/12 10:19
کد خبر: 270512

قاسم سیانکی: حمایت در کاشان از من و بازیکنانم بسیار خوب بوده است/ هدف شکوفایی استعدادهاست

سرمربی شهرداری کاشان گفت: حمایت های خوبی از تیمم در کاشان شده است و هدف اصلی ما در این فصل، شکوفایی استعدادهای فوتبال کاشان می باشد.
قاسم سیانکی: حمایت در کاشان از من و بازیکنانم بسیار خوب بوده است/ هدف شکوفایی استعدادهاست

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، قاسم سیانکی در خصوص وضعیت تیمش گفت: آخرین بازی ما در روز یکشنبه با راه آهن تهران انجام شد که توانستیم با موفقیت با نتیجه یک بر صفر پیروز شویم. البته نتیجه خیلی مهم نبود بیشتر سعی و دغدغه ما بررسی و شناخت و انتخاب بازیکنان بود که بحمداله توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم.

وی در خصوص برنامه ی آینده تیمش گفت: تمام سعی و تلاشمان را میکنیم که یک تیم قدرتمند راهی بازیها بکنیم و در کنار یک نمایش خوب در جذب جوانها و استعدادهای کاشان کوشا باشیم و به امید خدا بتوانیم چندین بازیکن با استعداد و پدیده به فوتبال کشور عرضه کنیم و در کنار بازیکن سازی با جذب بازیکنان با تجربه و برجسته ای که در اختیار گرفتیم نیم نگاهی هم به صعود داشته باشیم.

وی افزود: هدف گذاری مسئولین شهر، خصوصا جناب آقای رضوی شهردار محترم کاشان ارتقاع سطح کیفی و پیشرفت جوانان در این شهر و در نهایت صعود به لیگ یک می باشد.

سیانکی در خصوص حمایت های مدیران شهرداری کاشان گفت: بنده از حمایت کامل جناب رضوی شهردار محترم، جناب مجد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و جناب حاج محسن راهگردی مدیر تیم فوتبال برخوردار می باشم و جا دارد از ایشان بابت اعتمادی که به بنده کردند، کمال تشکر را داشته باشم.

وی در پایان افزود: امسال سال سختی را پیش رو داریم با توکل به خدا و حمایت مسولین و مردم خوب و خونگرم و ورزش دوست کاشان تمام مشکلات پیش رو بر میداریم و سال موفقی را به پایان خواهیم رساند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbnx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهرداری کاشان مقابل راه آهن