تاریخ انتشار: 1396/02/14 14:11
اختصاصی| به بهانه برگزاری والیبال امیدهای آسیا؛
کد خبر: 212981

نمره 20 به رئیس هیات والیبال اردبیل

بدون شک همه ما قبول داریم سالهای گذشته اردبیل در رشته والیبال حرفی برای گفتن نداشت. پیش از این وقتی اسم والیبال به سرزبان ها می‌آمد ناخودآگاه ذهنمان به ارومیه می رفت شهری که به معهد والیبال ایران معروف است و یک دنیا حسرت برای شهروندان ما که چرا اردبیل در والیبال حرفی برای گفتن ندارد! چرا سالن های شهر ما بجای برگزاری و میزبانی از رقابتهای والیبال به سالن کنسرت تبدیل می شود.
نمره 20 به رئیس هیات والیبال اردبیل

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر فلاحی که به سمت ریاست والیبال استان انتخاب شد به نوعی پنجره پیشرفت والیبال استان هم باز شد. با حضور او والیبال اردبیل هم گام به گام  مسیر پیشرفت به خود گرفت. فلاحی در اولین اقدام خود مدارس والیبال را در این شهر گسترش داد و یکی از برنامه اصلی او اهمیت دادن به پایه ها در اردبیل بود.

سه سال پیش که برای تهیه گزارش خبری به مدرسه والیبال مراجعه کردیم، در آن زمان فلاحی رئیس هیات در مصاحبه اختصاصی قول دادند به زودی از والیبال اردبیل خبرهای زیاد و بزرگی خواهید شنید. باتوجه به سابقه والیبال استان آن زمان این مصاحبه شاید کمی برایمان عجیب بود اما حالا باگذشت سه سال که والیبال اردبیل مسیر پیشرفت را به خوبی طی کرده و اردبیل میزبان رویداد بزرگ آسیایی شده است تمام ادعای سه سال پیش ایشان به حقیقت تبدیل شد و بدون اغراق ورزش استان باید بخاطر داشتن ریس هیاتی همچون نادر فلاحی به خود ببالد.

 بدون تعارف تمام دغدغه فلاحی از همان روزهای اول تبدیل کردن والیبال استان به سطح اول کشور بود و حالا با درایت ایشان اردبیل صاحب یک تیم در رقابتهای لیگ یک به نام عقاب سبلان شده که به عنوان نماینده استان در این رقابتها حضور پیدا می کند.

با وجود پیشنهاد چند استان برای میزبانی از رقابتهای والیبال آسیا اما این اردبیل بود که به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد و همین فرصتی بود تا اردبیل قابلیت های خود را به معرض نمایش بگذارد واین رقابتها بهانه‌ای شده تا این روزها هیجان خاصی دربین شهروندان اردبیلی به وجود بیاد.

والیبال برعکس خیلی از رشته های ورزشی استان به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد. پیشرفتی که مدیون رئیسی است که شبانه روز بفکر این رشته در اردبیل بوده و اگر این حمایت ها از والیبال ادامه داشته باشد بلاخره آرزوی لیگ برتری شدن تیم والیبال اردبیل هم محقق خواهد شد. اردبیل در والیبال بیش از اینها می تواند پیشرفت کند به شرط ادامه حمایت از هیات والیبال استان!

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvze9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتهام بی‌غیرتی به جرم غیربومی بودن