تاریخ انتشار: 1396/02/30 17:41
کد خبر: 209629

پرسپولیس یک میلیون دلار برای جدایی علیپور می خواهد

باشگاه پرسپولیس برای جدایی مهاجم تیمش مبلغی به ازای 1میلیون دلار برای صدور رضایت نامه درخواست کرده است.
پرسپولیس یک میلیون دلار برای جدایی علیپور می خواهد

 پس از جذب گاودین منشا،علی علیپور که حضورش در ترکیب سرخپوشان را بسیار سخت می بیند، ترجیح می دهد به پیشنهادهای خارجی بسیار جدی فکر کند و به دنبال جدایی از پرسپولیس است تا فوتبالش را در تیم دیگری پیگیری کند.

مهاجم شمالی سرخپوشان، پیشنهادی از یک تیم قطری دریافت کرده است و روز چهارشنبه همراه با مدیر برنامه خود به باشگاه پرسپولیس رفت تا این پیشنهاد را به اطلاع مدیران باشگاه برساند اما طاهری به علت حضور در وزارت ورزش در باشگاه نبود و ترکاشوند هم برای صدور رضایت نامه علیپور درخواست مبلغ بالایی کرد.

مدیر برنامه علیپور درباره این مطلب گفت: پیشنهاد رسمی تیم قطری به علیپور را به اطلاع باشگاه رساندیم اما ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه درخواست یک میلیون دلار کرده که باید از این موضوع به عنوان سنگ بزرگ یاد کرد.البته باشگاه قطری هم بیان کرده که فقط 400 هزار دلار پرداخت می کند و بیش از این توان مالی ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: قرارداد علیپور با باشگاه پرسپولیس 300 میلیون تومان است و این بازیکن کمتر از دیگر بازیکنان پول می گیرد. به هر حال از طاهری سرپرست باشگاه انتظار داریم که رقم قرارداد علیپور را افزایش بدهد. امیدوارم طاهری با جدایی علیپور موافقت کند تا این بازیکن در تیم دیگری مشغول به فعالیت شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azdbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور و مسلمان به حواشی خاتمه دادند (عکس)