تاریخ انتشار: 1396/03/05 19:36
کد خبر: 208307

سرمربی استقلالی و تنها دو انتخاب باقی مانده!

سرمربی استقلالی و تنها دو انتخاب باقی مانده!

بعد از اعلام رسمی باشگاه تراکتورسازی درباره توافق با یحیی گل‌محمدی همه کسانی که فکر می‌کردند امیر قلعه‌نویی به این تیم برمی‌گردد مطمئن شدند که این اتفاق نمی‌افتد. با این اتفاق چند گزینه بیشتر برای ژنرال نمانده بود اما ساعتی پیش یک گزینه دیگر هم از گزینه‌های او کم شد. فولاد خوزستان با سیروس پورموسوی سرمربی استقلال این شهر به توافق رسید.

 

حالا دیگر فقط 2 تیم مانده‌اند که هنوز تکلیف مربی‌شان معلوم نیست. اولی استقلال خوزستان است که مربی‌اش را به فولاد داد. تیم بعدی نفت تهران است که به دلیل وضعیت عجیب و غریبی که داشت علی دایی قید کار کردن در این تیم را زد و به سایپا رفت. البته درباره نفت شنیده می‌شود که گزینه اصلی این باشگاه عبدالله ویسی است. این دو تیم هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌اند.

 

البته دو باشگاه دیگر هم هستند که هنوز تکلیف مربی‌شان قطعی نشده اما به احتمال زیاد با مربیان فصل پیش ادامه خواهند داد. یکی ذوب‌آهن است که گفته می‌‌شود مدیران این تیم با مجتبی حسینی ادامه خواهند داد. سیاه جامگان مشهد با همان مربی که از سقوط نجاتش داد یعنی اکبر میثاقیان وارد لیگ هفدهم خواهد شد. به این ترتیب فقط دو باشگاه وجود دارند که مربی ندارند و می‌توانند مقصد بعدی امیر قلعه‌نویی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmxmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چشمک قلعه‌نویی به مقصد جدیدش/ ژنرال در راه اهواز