تاریخ انتشار: 1396/03/14 14:12
کد خبر: 206206

تیم ملی دشمن تمدید قرارداد ستاره های استقلال!

تیم ملی دشمن تمدید قرارداد ستاره های استقلال!
 در آخرین لیست تیم ملی که توسط کارلوس کی‌روش اعلام شده حتی نام یک استقلالی هم دیده نمی‌شود، این در حالی است که پیش از این نام بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و وریا غفوری حتی با وجود مصدومیت در فهرست بازیکنان تیم ملی دیده می‌شد.
 

  بازیکنی مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان،  به اردوی ماقبل آخر دعوت ‌شد اما در کمال تعجب هیچ استقلالی به آخرین اردوی تیم ملی دعوت نشده و این در حالی است که بازیکنانی مثل کاوه رضایی، ابراهیمی و نورافکن لااقل شایستگی حضور در اردوی تیم ملی را داشتند اما کی‌روش توجهی به آنها نشان نداده است. حالا از گوشه و کنار شنیده می‌شود که دعوت نشدن استقلالی‌ها به تیم ملی باعث دلخوری انها شده و ممکن است به جدایی تعدادی از آنها از این تیم منجر شود.

 

در ابتدای فصل گفته می‌شد علیرضا منصوریان با وعده دعوت به اردوی تیم ملی چند ستاره نقل و انتقالات مثل کاوه رضایی و بختیار رحمانی را شکار کرد؛ اما رحمانی حتی در استقلال هم ناکام شد و از این تیم رفت و کاوه رضایی با وجود درخشش در لیگ و آسیا هرگز به تیم ملی دعوت نشد. البته هرگز ثابت نشد که آیا منصوریان چنین وعده‌ای به بازیکنانش داده یا نه. به نظر می‌رسید روابط خوب او با کی‌روش می‌توانست این موقعیت ویژه را در اختیار بازیکنان استقلال قرار دهد اما باز هم چنین اتفاقی نیفتاد و برعکس همان معدود بازیکنانی هم که به تیم ملی دعوت می‌شدند حالا ملی‌پوش نیستند. این اتفاق باعث نگرانی و دلخوری بازیکنانی مثل نورافکن و ابراهیمی و رضایی شده و آنها به تصور اینکه با منصوریان شانسی برای ملی‌پوش شدن نخواهند داشت، به فکر جدایی از استقلال افتاده‌اند. هنوز هیچکدام از این 3 بازیکن قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند و با ادامه این وضعیت شاید هرگز این کار را انجام ندهند. آنها در سال منتهی به جام جهانی آخرین فرصت‌های خود را برای ملی‌پوش شدن جستجو می‌‎کنند و می‌خواهند با لژیونر شدن به هدف خود برسند. نگاه ویژه کی روش به لژیونرها باعث شده تا این چند نفر هم تنها راه خود برای ملی پوش شدن را در بازی در خارج از کشور ببینند و به همین دلیل احتمال جدایی آنها از استقلال به شدت افزایش پیدا کرده است.


َ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvgld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بحران مصدومیت در اردوی آبی ها