تاریخ انتشار: 1396/04/15 19:13
کد خبر: 198075

ستاره آینده دار استقلال و درس عبرت از ماجرای روزبه

ستاره آینده دار استقلال و درس عبرت از ماجرای روزبه

 بعد از عمل جراحی که محسن کریمی روی کتفش انجام داد، گفته می‌شود او تا اواخر مهر ماه نمی‎تواند استقلال را در مسابقات همراهی کند.

به این مدت باید دوران بازگشت کریمی به شرایط تمرین و مسابقه را هم اضافه کنیم و به این ترتیب هافبک جوان و سرعتی استقلال احتمالا تا اواخر آبان ماه نمی‌تواند در ترکیب استقلال به میدان برود. تا آن زمان بخش زیادی از نیم‌فصل اول لیگ هفدهم هم سپری شده و همین باعث شده تا زمزمه خارج کردن نام کریمی از فهرست استقلال تا پایان نیم‌فصل اول شنیده شود.

به نظر می‌رسد منصوریان هم تمایل زیادی به خارج کردن نام کریمی از فهرست استقلال تا پایان نیم‌فصل دارد اما خود این بازیکن به شدت نگران این قضیه است. بلایی که فصل گذشته بر سر روزبه چشمی آمد حسابی کریمی را ترسانده و او نگران است که همین ماجرا برای او اتفاق بیفتد. البته بخش زیادی از پرونده‌های استقلال در فیفا بسته شده اما یکی دو پرونده هنوز باقی مانده که می‌تواند باعث دردسر دوباره برای آبی‌ها شود و محرومیت فصل قبل را برای آنها تکرار کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد کریمی هم مثل چشمی یک فصل را از دست خواهد داد. همین نگرانی باعث شده تا او تمایلی به خارج شدن نامش از فهرست استقلال نداشته باشد اما اگر مسئولان استقلال چنین تصمیمی را بگیرند، کریمی چاره‌ای جز قبول کردن ندارد و فقط باید دعا کند تا پرونده‌های باقی مانده استقلال در فیفا به زودی بسته و ختم به خیر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vayl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیستی که در استقلال عجولانه پر شد!/ فرارداد کدام بازیکن اضافه فسخ می شود؟