تاریخ انتشار: 1395/05/25 09:31
اختصاصی
کد خبر: 267647

راه آهن و پاشازاده با این سبک بازی صعود به لیگ برتر را باید به خاطره ها بسپارند

بازیکنان راه آهن با این سبک بازی که از خود به نمایش می گذراند، قطعا صعود به لیگ برتر را باید به خاطر بسپارند.

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تقابل ملوان و راه آهن در هفته ی دوم لیگ یک، به خوبی نشان داد که تیم پاشازاده چقدر ضعیف شده است و با جذب بازیکنان باسابقه نیز مشکلات این تیم را حل نکرده است.

پاشازاده گرچه در پارس جنوبی جم بسیار موفق بوده، اما موفقیتش مقعطی بود و آن درخشش را نتوانست در راه آهن نیز تکرار کند و در دو بازی فقط یک امتیاز کسب کرد، درحالی که سایر مدعیان یا شش امتیازه هستند و یا چهار امتیازه.

وضعیت برای راه آهن زمانی وخیم تر می شود که آنالیز فرتاک ورزشی از بازی ملوان و راه آهن نشان می دهد که شاگردان پاشازاده در کل 90 دقیقه فقط سه ضربه در چهارچوب داشتند و سه توپ نیز با اختلاف به بیرون رفت، یعنی مجموعا شش حمله، که این آمار فوق العاده برای پاشازاده نگران کننده است.

راه آهنی ها هنوز سبک بازی خود را تغییر نداده اند و نقطه ی ضعف این تیم که کناره های چپ و راست این تیم می باشد، همچنان مورد آزار و اذیت تیم های مقابل قرار می گیرد و برای حمله نیز هیچ برنامه ای ندارند و اکثر موقعیت های خطرناکشان روی ضربات شروع مجدد به دست می آید.

به هر حال آنچه مسلم است سبک بازی ضعیف راه آهن می باشد. تیمی که سودای صعود به لیگ برتر را در سر دارد، قطعا می بایست نمایشی منظم تر و باکیفیت تری را ارائه دهد. به جرس قاطع باید گفت که یاران پاشازاده با این سبک بازی، صعود به لیگ برتر را باید به خاطره ها بسپارند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6van

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کردجهان: از شرایط فعلی راه آهن راضی هستم

دانش دکتر جودکی علت اصلی موفقیت پارس جنوبی
بندساز توانمند واجب تر از نان شب