تاریخ انتشار: 1395/05/27 13:56
کد خبر: 267240

برانکو: از دعوت انصاری به تیم ملی تعجب می‌کنم!

سرمربی پرسپولیس معتقد است که مهدی طارمی نیاز به تمرین دارد
برانکو: از دعوت انصاری به تیم ملی تعجب می‌کنم!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازگشت به تهران در تمرینات نوبت صبح امروز این تیم گفت: ما شش بازیکن ملی‌پوش داریم و خوشحالم از این بابت  که آنها به تیم‌ ‌ملی دعوت شده‌اند اما از بابت انتخاب انصاری برای عضویت در تیم‌ ‌ملی تعجب کردم. با توجه به این که انصاری در ایفمارک تست پزشکی داده است این انتظار را نداشتم که به تیم‌ ‌ملی دعوت شود. این گونه گفته بودند که هر کسی برای تست پزشکی به ایفمارک برود به تیم‌ ‌ملی دعوت نخواهد شد برای همین موضوع از دعوت انصاری به تیم‌ ‌ملی تعجب کردم.

وی همچنین اضافه‌ کرد: مهم‌ترین مساله این است که از همین ابتدا خوب بازی  کنیم و همین خوب بازی کردن هم تا به حال برای‌مان امتیاز به همراه داشته است. طبیعتا تیم‌هایی که در پایین جدول قرار دارند در آنجا نمی‌مانند و پیشرفت خواهند کرد. بعد از تعطیلات یک بازی بسیار بزرگ با تراکتورسازی داریم که تیم بسیار خوبی هستند و مربی با تجربه ای هم هدایت آنها را بر عهده دارد.  مربی تراکتورسازی در لیگ ایران بیشترین قهرمانی را  دارد، بنابراین بازی سختی خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مهاجمانش فرصت ها را از دست می‌دهند، گفت:  طبیعتا مهدی طارمی هنوز به آن آمادگی مطلوبی که در نظر ما است نرسیده و نیاز به تمرین دارد. مهم این است که در بازی شانس های گلزنی ایجاد می‌کنیم.

برانکو درخصوص اینکه گفته می‌شود طارمی با رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس صحبت کرده است، گفت: موضوع رامین رضاییان به کلی تمام شده است. طارمی هم لطفا به کار خودش بپردازد تا روز به روز بهتر شود. خوشحال هستم که او برای تیم نگران است اما باید قبل از هر چیزی به فکر خودش باشد. در مورد رامین رضاییان قبلا تصمیمم  گرفته‌ام. 

برانکو درخصوص دیدار تیم‌ ‌ملی مقابل قطر گفت: پیروزی در نخستین دیدار خیلی مهم است. شانس ما این است که بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حاضرند و یک ماه هم برای آماده سازی وقت دارند. بازی سختی پیش روی تیم‌ ‌ملی ایران است. مخصوصا وقتی شما به عنوان یکی از گزینه‌های صعود به جام جهانی در این رقابت‌ها حاضر می شوید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد مقایسه این تیم با استقلال گفت: تضمینی وجود ندارد که صدرنشین بمانیم و تضمین ما فقط کار کردن است. استقلال هم باشگاه بزرگی است و در کنار پرسپولیس جزو باشگاه‌های بزرگ ایران محسوب می‌شود بنابراین پیشرفت می‌کند و این گونه در انتهای جدول نخواهد ماند. من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم. قطعا افرادی که در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت هستند بهتر می دانند که چگونه تیم‌شان را از این وضعیت خارج کنند.

برانکو در ادامه گفت: بازی‌های سختی پیش روی ما قرار دارد. این سه بازی پیش‌رو برای مان بسیار با اهمیت است اما متاسفانه  شش بازیکن ما فقط دو روز قبل از دیدار برابر تراکتورسازی به جمع ما اضافه می‌شوند. قاعدتا این موضوع برایمان سخت خواهد بود. آنها یک ماه در کنار ما نبودند و پس از یک سفر طولانی از چین  به تهران خواهند آمد. ما هم تا به امروز هیچ درخواستی برای تعویق دیدار پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز ارائه نکرده‌ایم. 

ایوانکویچ  در خصوص وضعیت آنتونیو گولچ گفت: او تا به حال خوب بازی کرده است. او کمی دیر به جمع ما اضافه شده و طبیعتا نیازمند زمان است تا با تیم هماهنگ شود. ما با شرایطی که در اختیار داشتیم بازیکن جذب کردیم گولچ یکی از بازیکنان خوب ما به حساب می‌آید که می‌تواند به تیم کمک کند. انتظارمان از او این است که روز به روز بهتر شود. البته باید درمورد دروازه‌بان جدید هم بگویم که از عملکردش راضی هستم و برای ما مطمئن عمل می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjwqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس