تاریخ انتشار: 1395/05/27 14:03
کد خبر: 267238

خونه به خونه با این بازیکن می تواند به روزهای خوبی امیدوار باشد

هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز پیگیری شد و دروزابان تیم خونه به خونه مازندران عملکردی برخلاف آنچه که در بازی های تدارکاتی از وی دیده بودیم به نمایش گذاشت.
خونه به خونه با این بازیکن می تواند به روزهای خوبی امیدوار باشد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، خونه به خونه در هیچ از یک دیدارهای تدارکاتی پیش فصل خود نتوانسته بود کلین شیت کند و حداقل یکبار دروازه اش باز شده بود و تقریباٌ در 90 درصد بازی ها محسن فروزان در درون دروازه قرار داشت.

نکته جالب اینجاست که این دروازبان گیلانی، در بعضی از گل های دریافتی خونه به خونه مقصر اصلی بود که گل اول گسترش فولاد تبریز در جام شهدای مدافع حرم مازندران و تک گل تیم ملی دانشجویان در همین جام شاخص ترین گل هایی بود که فروزان می توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

البته این دروازبان بااخلاق زمانی به خونه به خونه پیوست که از تمرینات به دور بود و خود فروزان نیز صفحه در شخصی اش اعلام کرد از 5 درصد آمادگی بدنی هم برخوردار نیست و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا ناجی دروازه تیمش شود. و این پیام به نوعی به هواداران خونه به خونه این امیدواری را داد تا فروزانی دیگر را در بازی های لیگ خواهند دید.

و اما عملکرد محسن فروزان در دو دیدار ابتدائی لیگ برخلاف آن چیزی بود که در این یکی دو ماهی از وی دیده بودیم. دروازبان خونه به خونه در دیدار افتتاحیه لیگ مقابل استقلال اهواز در یکی دو صحنه ناجی تیمش شد و مانع بازگشائی دروازه نماینده فوتبال مازندران گردید تا اولین کلین شیت خود را در لیگ به ثبت برساند.

این دروازبان در بازی با مس رفسنجان نیز فوق العاده ظاهر شد و عکس العمل های به موقعش در برابر شوت های مهاجمان مس سبب گردید تا حتی در تیم منتخب هفته دوم چند سایت معتبر ایران نیز جای گیرد. تنها گل دریافتی محسن فروزان در بازی با مس رفسنجان از روی نقطه پنالتی حادث شد. هر چند این گل پس از دفع ناقص فروزان و برخورد توپ به دیرک که ریباند به موقع بازیکن مس را در پی داشت به ثمر رسید.

البته جدای از عزم و اراده ای که این دروازبان گیلانی برای رسیدن به مرز آمادگی از خود نشان می دهد، نباید از برنامه ریزی مدون و دقیق نادر غبیشاوی، مربی دروازبان های تیم خونه به خونه نیز غافل باشیم. مربی که علیرغم رفاقتی که شاگردانش دارد ولی در زمان تمرین و در نهایت سخت گیری، نهایت تلاش و زحمت را از آنها می خواهد.

بدون شک تیم خونه به خونه مازندران با داشتن دروازبانانی همچون محسن فرزوان، حسین نائیجی و میکائیل ایمن تراج بابت حراست از دروازه اش هیچ نگرانی نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nelvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان: اگر نتیجه نگیریم یعنی خوب عمل نکردیم/ برایم مهم نیست با چه تیمی بازی دارم
سرمربی بادران؛