تاریخ انتشار: 1395/05/27 14:50
کد خبر: 267219

بیک‌زاده: فوتبالیست‌ها نمی‌دانند باید حق‌شان را از چه کسی بگیرند/ استقلال از این وضعیت خارج می‌شود

مدافع تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که این تیم بعد از تعطیلات لیگ برتری با قدرت بیشتری این رقابت‌ها را دنبال خواهد کرد.
بیک‌زاده: فوتبالیست‌ها نمی‌دانند باید حق‌شان را از چه کسی بگیرند/ استقلال از این وضعیت خارج می‌شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هاشم بیک‌زاده در مورد عملکرد صبا در چهار هفته ابتدایی و گرفتن فقط سه امتیاز گفت: ما با شرایط سختی لیگ را شروع کردیم و دو هفته قبل از شروع لیگ برتر، وضعیت صبا مشخص شد. طبیعتاً تیم فرصت کمی برای بدنسازی کامل و تمرینات تاکتیکی داشت، ولی معتقدم شروع بدی نداشتیم.

وی در ادامه افزود: ما فقط یک باخت داشتیم و می‌توانستیم یک یا دو برد هم به‌دست بیاوریم. کار اصلی ما البته بعد از تعطیلات شروع خواهد شد و مطمئن باشید با آماده‌سازی در اردوی سرعین و همچنین تمریناتی که در تهران انجام خواهیم داد، با قدرت به لیگ بازخواهیم گشت.

مدافع تیم فوتبال صبای قم راجع به نتایج استقلال، تیم سابقش خاطر نشان کرد: در فوتبال همیشه بالا و پایین وجود دارد و من در تمام تیم‌ها چنین روزهایی را هم تجربه کرده‌ام. استقلال نیاز به حمایت هوادارانش دارد و باید این را هم در نظر گرفت که این تیم دچار تغییرات زیادی شده است. مطمئناً روزهای خوب استقلال هم از راه می‌رسد و این تیم از وضعیت موجود خارج خواهد شد.

بیک‌زاده در خاتمه با اشاره به طلب 900 میلیونی‌اش از باشگاه استقلال گفت: من نمی‌دانم باید این پول را از چه کسی بگیرم. فوتبالیست‌ها در خیلی از مواقع به پول کامل خودشان نمی‌رسند و این مشکلی است که همه ما با آن مواجه هستیم. من برای یک تیم بازی می‌کنم، اما هیچ‌وقت حق و حقوقم را به‌صورت کامل نمی‌گیرم. حتی ممکن است کمیته انضباطی به نفع بازیکنان رأی صادر کند، ولی باز هم ما به حق‌مان نمی‌رسیم. واقعاً فوتبالیست‌ها نمی‌دانند باید از چه کسی حق‌شان را بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpjaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل بازوبند آبی عنایتی چه بود؟