تاریخ انتشار: 1396/05/24 11:04
کد خبر: 188835

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: بازی بشدت خشن بود

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: به حدی بازی خشن بود که بازیکنان ما به شدت آسیب دیدند و این اتفاق بسیار ما را نگران کرده است.
 سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت:  بازی بشدت خشن بود

علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در گفت وگو با خبرنگار، بعد از پیروزی مقابل تیم ملوان اظهارداشت: بازی به شدت پر برخوردی بود در واقعیت فراتر از انتظار ما پیش رفت. به حدی بازی خشن بود که بازیکنان ما به شدت آسیب دیدند و این اتفاق بسیار ما را نگران کرده است. به احتمال زیاد این بازیکنان به بازی در جام حذفی نمی رسند، ولی در کل ما شرایط خوبی داشتیم از لحاظ فکری آماده بودیم، ولی از لحاظ تاکتیکی هنوز شرایط خوبی نداریم با توجه به اینکه تیم دیر بسته شده است. ولی بچه ها با قدرت و با تلاش نشان دادند که می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. تیم ملوان را بسیار خوب آنالیز کردیم و توانستیم تا حدی جلوی حملات این تیم را بگیریم، ولی در ادامه ملوانی ها بر خلاف انتظار ما بازی رو به مستقیم آوردند و این کار ما را سخت کرد. می دانید که بازی مستقیم بازی است، که فشار زیادی را بازیکنان تحمل می کنند، به اینکه شاید شرایط بدنی خوبی نداشتیم ولی در کل تیم ملوان موقعیت های زیادی نداشتند، خداراشکر می کنم که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص اتفاقی که برای دروازه بان این تیم در جریان بازی رخ داد و به بیمارستان منتقل شد، گفت: متاسفانه ضربه به قدری سنگین بود که دروازه بان تیم من بیهوش شد، در این چند ساله همچین اتفاقی را ندیدم و برایم خیلی عجیب بود. از این جهت برایم عجیب بود که 100 درصد خطا توسط مهاجم به روی دروازه بان انجام شد ولی داور ادامه بازی را داده است و من واقعاً تعجب کردم. می دانید که کوچکترین اشاره روی دروازه بان خطا محسوب می شود، ولی خداراشکر شرایط دروازه بان خوب است و می تواند که با ما تمرین کند.

وی در پایان در خصوص داوری اظهارداشت: قطعاً این داور و همه داوران فوتبال سالم هستند ولی من یقین دارم این داور شرایط داوری در این بازی را نداشت. از دقیقه ده تمام صحنه هایی که 50-50 بود را به ضرر ما گرفت است . احساس می کنم جوی بازی تاثیر گذار بود، و باعث شد که تیم ما و ملوان عصبانی شوند. گل 100 درصد ما را آفساید گرفته است. همین باعث شد که استرس وارد تیم ما شود، 11 دقیقه وقت اضافه گرفته است. کلاً این داور شرایط خوبی نداشت و من نمی گویم با قصد غرض سوت زد ولی روزش نبود. از نظر من این داور نمره مردودی می گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knvzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم هواداران ملوان پس از اولین باخت (گزارش تصویری)
با پرتاب بطری به سمت داور؛

اظهار نظر جالب نادر دست نشان پس از باخت مقابل اکسین!
تیمم باخت، من باختم اما داور نباخت؛

تصاویر/ دیدار اکسین البرز و ملوان
از نگاه دوربین یاسین رحمان نژاد؛

یاسر وکیلی برای دست نشان گل و شیرینی می‌برد!
دو راهی سخت برای جوان اول اکسین؛