تاریخ انتشار: 1395/05/28 15:12
کد خبر: 266998

نانی: هرچه دارم از یونایتد است، فرگوسن برایم مثل یک پدر بود

وینگر تکنیکی والنسیا، نانی از تاثیر فرگوسن در زمان حضورش در انگلستان تعریف کرد.
نانی: هرچه دارم از یونایتد است، فرگوسن برایم مثل یک پدر بود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ستاره سابق یونایتد عنوان کرد که فرگوسن برایش همچون یک پدر بوده است. وینگر ۲۹ ساله که با پرتغال قهرمان یورو شد، از فنرباهچه ترکیه به والنسیا پیوست و در اولین بازی خود دوشنبه باید مقابل لاس پالماس بازی کند.

نانی در گفتگو با گاردین گفت:

یونایتد هرچه را در این زندگی دارم به من داده است. فرگوسن را مثل پدرم می بینم، یک دقیقه فریاد می زند و عصبانی است ولی بعدش دستی به سرت می کشد و می گوید زود باش پسر. 

در ابتدا کنار آمدن با او سخت بود، چون اخلاقیاتش را نمی دانستم ولی وقتی که او را شناختم، فهمیدم که رفتارش به نفعم است. اگر امروز ذهنیتی قدرتمند دارم، بخش زیادی بابت کار کردن با فرگوسن است. شاید بازی های بیشتری می توانستم داشته باشم ولی حالتی روتین در باشگاه منچستر خصوصا در زمان فرگوسن وجود داشت که از سیستم چرخشی استفاده شود. 

همه بخشی از تیم بودند. من در بازی های بزرگ و همینطور نه چندان مهم حضور داشته ام. در فینال ها بازی کرده ام. عملکرد هایی فوق العاده نشان داده ام و در برخی موارد عملکردم خوب نبوده است. فوتبال همین است.  

تنها چیزی که در ذهنم دارم لحظاتی خارق العاده ایست که در منچستر داشتم، گل های فوق العاده ایست که مقابل تیم های بزرگ زدم. این چیزیست که دوستانم به یاد خواهند داشت و چیزیست که وقتی هواداران بخواهند در مورد من بنویسند، به ذهنشان می رسد. چیز بدی یادشان نمی آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j9xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازی خداحافظی شواینی از مانشافت مشخص شد