تاریخ انتشار: 1395/05/28 19:13
کد خبر: 266932

پوگبا: مورینیو بخواهد، فردا بازی خواهم کرد

پل پوگبا که با انتقالی 105 میلیون یورویی به یونایتد بازگشته، فردا برابر ساوتهمپتون می تواند به میدان برود و مورینیو نیز این مساله را تایید کرده است.
پوگبا: مورینیو بخواهد، فردا بازی خواهم کرد

پوگبا دیدار منچستریونایتد مقابل بورنموث که به برتری ۳ بر یک شیاطین سرخ انجامید را به دلیل محرومیت از دست داد. اتحادیه فوتبال انگلیس محرومیت یک جلسه ای پوگبا را به خاطر دو کارت زردی که در فصل گذشته مسابقات جام حذفی ایتالیا دریافت کرده بود، به مسابقات لیگ برتر انتقال داد و اجازه حضور وی در دیدار منچستریونایتد – بورنموث را نداد.

پوگبا که حالا می تواند در بازی فردا شب شیاطین سرخ مقابل ساوتهمپتون در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، اولین بازی رسمی اش را برای منچستریونایتد پس از بازگشت به این تیم انجام دهد، در گفت و گو با منچستریونایتد ایونینگ نیوز گفت:" ۱۰ روزی می شود که تمرین می کنم. حس خوبی دارم و کاملاً آماده هستم، اما اینکه در بازی فردا بازی خواهم کرد یا خیر را باید از سرمربی تیم بپرسید. من در طول تعطیلات هم تمرین می کردم و بدنم را آماده نگه داشتم.

به چنین شرایطی عادت دارم. دو سال پیش زمانی که در یوونتوس بودم، در جام جهانی بازی کردم. سه سال پیش هم با فرانسه در مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ ساله ها شرکت کردم. بنابراین مشکلی ندارم و به لحاظ بدنی آماده ام چون در تعطیلات هم دست از تمرینات نکشیدم."

 

تیم های منچستریونایتد و ساوتهمپتون از ساعت ۲۳:۳۰ فردا در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezwda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان مهار ناپذیر بود