تاریخ انتشار: 1396/09/23 22:42
نبردی حساس اما نابرابردر جام حذفی
کد خبر: 169321

بادران- پرسپولیس؛ ستاره های سرخ پوش بدنبال تکمیل موفقیت ها/ ربیعی و شاگردانش در پی تحقق رویاها

دیدار تیم های پرسپولیس وبادران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روز جمعه 24 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
بادران- پرسپولیس؛ ستاره های سرخ پوش بدنبال تکمیل موفقیت ها/ ربیعی و شاگردانش در پی تحقق رویاها

دیدار حساس تیم های پرسپولیس و بادران تهران به میزبانی بادران اما در ورزشگاه آزادی در روز جمعه برگزار خواهد گردید تا یک تیم دیگر از رقابت های جام خذفی خارج شود.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس با اتکاء به ستاره ها و توان فنی بسیار بالای سرمربی اش، در اوج بسر برده وبا 36 امتیاز از 15 بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته و با تیم دوم که پارس جنوبی می باشد 7 امتیاز اختلاف دارد و این توان بالای این تیم را در مسابقات لیگ هفدهم می رساند.

تیم رویایی برانکو در لیگ هفدهم با 27 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و با 6 گل خورده بهترین خط دفاعی تا پایان نیم فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و این نشانگر قدرت این تیم در بازیهای این فصل از رقابت ها می باشد.

یکی دیگر از برجستگی های پرسپولیس در لیگ هفدهم، حضور بهترین گلزن این رقابت ها می باشد که علی علیپور جوان اول این روزهای لیگ برتر فوتبال کشور را در اختیار دارد و در کنار آن باید به محسن مسلمان اشاره نمود که بهترین پاسور لیگ هفدهم تا پایان نیم فصل می باشد.

در درون دروازه این تیم نیز علیرضا بیرانوند قرار دارد که در 14 بازی تنها 6 گل دریافت نموده و با 9 کلین شیت در صدر بهترین دروازه بانهای لیگ هفدهم تا پایان نیم فصل ایستاده و این روزها از آمادگی بسیار خوبی برخوردار می باشد .

با توجه به شرایط موجود پی می بریم که پرسپولیس برای مقابله با بادران از شرایط بسیار خوبی برخوردار می باشد و بر روی کاغذ شانس بیشتر برای پیروزی در این میدان به شاگردان برانکو تعلق دارد ولی این دلیل نمی شود که بخواهیم شاگردان محمدربیعی را دست کم بگیریم و شانسی برای آنها قائل نباشیم.

بادران در لیگ دسته اول توانسته با کسب 33 امتیاز در رده دوم جدول و بعد از نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد و هم چنین با زدن 27 گل بهترین خط حمله لیگ یک را از آن خود کرده است و جدال مهاجمان این تیم حتی در غیاب قائم اسلامی خواه که چند روز قبل برای انجام خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوست، دلیل نمی شود که خط حمله این تیم را ناکار آمد بدانیم و با حضور کریم اسلامی که تا پایان نیم فصل 6 گل به ثمر رسانده است، می تواند خطر آفرین باشد.

شاید نکته منفی در تیم بادران را خط دفاعی ای تیم دانست که در لیگ دسته اول 18 گل دریافت نموده و در بین تیم های لیگ یک جز تیم های ضعیف در این خصوص می باشد و این می تواند مهم ترین دغدغه ربیعی در این دیدار سخت باشد چرا که مهاجمان آماده ای هم چون علیپور و منشاء می توانند برای خط دفاعی این تیم بسیار آزار دهنده باشند.

فردا جمعه روزی سرنوشت ساز برای ربیعی و شاگردانش خواهد بود و آنها دنبال رسیدن به رویاهای خود هستند و شاید این رویاها در همین نزدیکی باشد و از طرفی برانکو هم دوست ندارد تجربه تلخ قشقایی بار دیگر تکرار شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6ljq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویای پرسپولیسی ها به حقیقت بدل می شود؟

 بادران تهران بهترین فرصت برای علیپور
یورش به آقای گلی در جام حذفی

ترکیب جدید دفاع های میانی پرسپولیس در برابر بادران
نیمکت‌نشینی کاپیتان‌های پرسپولیس برابر بادران