تاریخ انتشار: 1396/09/25 16:02
کد خبر: 169075

اتفاقات عجیب سپاهان تمامی ندارد

اظهارات جنجالی حسام فتاحی علیه محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان نشان می‌دهد که اضافه شدن او به کادر فنی تیم فقط در حد یک خبر بوده است.
اتفاقات عجیب سپاهان تمامی ندارد

زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر باقی نمانده و در این میان شرایط تیم فوتبال سپاهان در زمینه جذب بازیکن جدید همچنان پیشرفتی را در مقابل خودش ندیده است. با این حال و در روزهایی که سپاهانی‌ها به شدت تحت فشار رسانه‌ها و هواداران خودشان هستند و این مسئله عملکرد محسن طاهری را هم تحت تأثیر قرار داده انتشار اظهارنظر اینستاگرامی حسام فتاحی آنالیزور سابق تیم سپاهان و واکنش او نسبت به محسن طاهری باب جدیدی از روابط دوستانه در باشگاه سپاهان باز کرد.

فتاحی در حالی نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه اقدام کرده که تا قبل از مطرح شدن داستان بیماری‌اش آنچنان در بین سپاهانی‌ها شناخته شده نبود اما اراده او برای مبارزه با سرطان و کمک عبدالله ویسی به او در رابطه با اضافه شدنش به کادر فنی که هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ مالی برای او کمک به حساب می‌آمد باعث شد تا سپاهانی‌ها با نام حسام فتاحی بیشتر از قبل آشنا شوند. البته اگر قرار به مقایسه سابقه و قدمت حضور در سپاهان باشد نام فتاحی در کنار بزرگانی مثل مسعود خادمی، محرم نویدکیا، محمود کریمی و ده‌ها نفر دیگر قرار نمی‌گیرد ولی به هر حال او زمانی پیراهن سپاهان را بر تن کرده بود و حقش هم بود که از جانب باشگاه مورد حمایت قرار گیرد و حضور در کادر فنی هم که البته تا حدودی حالت نمایشی داشت بیشتر به منظور تقویت شرایط روحی  روانی او بود.

اعتراض اینستاگرامی

با این حال فتاحی با رفتن ویسی از سپاهان به صورت طبیعی از مجموعه باشگاه جدا شد و خوشبختانه در در این یک سال به نظر می‌رسد که روند پیشرفت بیماری او تا حد زیادی متوقف شده که بدون شک اتفاقات یک سال اخیر در بروز این مسئله تأثیر زیادی داشته است. اما نام فتاحی برای بار دوم در روزی بر سر زبان‌ها افتاد که با وجود اصرار مدیریت باشگاه سپاهان برای اضافه کردن نفر جدید به کادر فنی، کرانچار زیر بار پذیرش هیچ دستیاری نرفت و در نهایت برای اینکه حرف طاهری را شهید نکرده باشد نام حسام فتاحی را به عنوان آنالیزور به کادر فنی تیم اضافه کند. اما با توجه به پست اینستاگرامی حسام فتاحی و یکی دیگر از افراد خانواده‌اش در اعتراض توهین‌آمیز به محسن طاهری به نظر می‌رسد که این مسئله آنالیزوری لغو شده که اینطور باعث واکنش فتاحی شده است.

به هر حال در این سپاهان به جز حسام فتاحی بیش از هزار نفر دیگر هم در طی این سال‌ها به عنوان بازیکن پیراهن تیم را بر تن کرده‌اند و همه‌شان به نوعی بر گردن سپاهان حق دارند اما کمتر دیده‌ایم که یکی از آنها اینطور بی‌محابا و توهین آمیز علیه مدیریت باشگاه صحبت کند و حق خودش را از باشگاه بخواهد. سپاهان اگر بتواند و امکانش باشد حتماً و حتماً باید به امثال حسام فتاحی چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ مالی کمک کند اما اگر روزی هم این اتفاق نیفتاد اظهارات این‌چینی به جز پایین آوردن شان و شخصیت هر ۲ طرف مشکل دیگری را از باشگاه حل نخواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xjxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: هیچ اولتیماتومی در کار نیست/ متاسفم برای کسانی که می خواهند با شایعات فضای تیم را به هم بریزند