تاریخ انتشار: 1396/10/27 17:13
کد خبر: 164352

پیراهن شماره 9 پرسپولیس باز هم به ستاره بی بدیل سرخ ها می رسد

پیراهن شماره 9 پرسپولیس باز هم به ستاره بی بدیل سرخ ها می رسد

 روزی که وحید امیری به پرسپولیس پیوست، درست زمانی بود که مهدی طارمی راهی ترکیه شد تا  با باشگاه ریزه‌اسپور قرارداد امضا کند. به همین دلیل وحید امیری با پیراهن شماره 9 عکس یادگاری گرفت و اعلام کرد که می‌خواهد در پرسپولیس بدرخشد تا هواداران از او راضی باشند.

اما درست پیش از آغاز بازی‌های لیگ ناگهان مهدی طارمی از ریزه‌اسپور جدا شد و دوباره راهی ایران شد. طارمی بعد از اینکه با برانکو صحبت کرد، به تمرینات پرسپولیس بازگشت اما وحید امیری در شرایطی که می‌توانست پیراهن شماره9 را به کسی ندهد بر خلاف انتظار شماره19 را بر تن کرد و شماره9 را به طارمی برگرداند.

وحید امیری برای توضیح این حرکت خود اعلام کرد که این بازیکن است که به شماره اعتبار می‌بخشد و من ثابت خواهم کرد که به پرسپولیس می‌توانم کمک کنم. همین اتفاق هم افتاد و امیری در همان بازی‌های اول نشان داد که چه بازیکن بزرگی است و چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر پرسپولیس لقب گرفت. هافبک سرخپوشان آن‌قدر در ترکیب پرسپولیس درخشید که یکی از هواداران روزی بنری را به تمرین پرسپولیس آورد که روی آن نوشته شده بود پرسپولیس 20، وحید امیری 19 که نشان می‌داد امیری چه جایگاهی در نزد هواداران دارد.

حالا با رفتن مهدی طارمی باردیگر شماره9 به وحید امیری خواهد رسید. البته این در حالی است که امیری در لیگ نمی‌تواند این شماره را بپوشد و احتمالا با شروع لیگ قهرمانان این شماره را بر تن خواهد کرد و باید دید با پایان یافتن قراردادش سال آینده بازهم در پرسپولیس بازی خواهد کرد یا نه که در صورت ماندن در پرسپولیس از شماره9 جدید سرخپوشان رونمایی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mzow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین سرخپوشان در هوای آلوده/ غیبت طارمی و نرم دوی وحید امیری