تاریخ انتشار: 1396/10/28 19:35
کد خبر: 164151

شفر: نمی‌خواهم مثل پرسپولیس به الهلال ببازیم / هر هفته سنگ جدیدی در مسیر حرکتی ما وجود دارد!

سرمربی استقلال می‌گوید تمام مجموعه به دنبال این هستند تا شاهد استقلالب قدرتمند باشیم.
شفر: نمی‌خواهم مثل پرسپولیس به الهلال ببازیم / هر هفته سنگ جدیدی در مسیر حرکتی ما وجود دارد!

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و استقلال تهران حاضر شد و اظهار کرد: قبل از صحبت راجع به فوتبال، باید بگویم که خیلی خوشحالم از حضور در مشهد زیرا این شهر برای ایرانیان بسیار مثبت و مقدس است. تعداد زیادی از هواداران به استقبال ما آمدند و حس خوبی به ما دادند. باید بر این نکته تاکید کنم که تمام مجموعه استقلال برای کشتی سانچی غمگین هستند. این احساس را داریم که تمامی ما عضوی از خانواده از دست‌رفتگان این حادثه هستیم.

شفر درباره بازی فردای تیمش مقابل پدیده تصریح کرد: سه چهار ماه است که ایران هستم و همگی با قدرت کار می‌کنیم تا استقلال را به شرایط بهتری برسانیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: سخت تلاش کردیم زیرا تیم از شرایط روحی خوبی برخوردار نبود. سعی کردیم تا دوباره تیم را به مسیر خوبی برگردانیم، البته آینده سخت است و باید انرژی بگذاریم. انرژی خوب زمینه‌ساز موفقیت بزرگ برای استقلال بزرگ در ایران و آسیاست.

او اضافه کرد: نباید اجازه دهم که انرژی‌ام صرف توجه به شایعاتی شود که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود. هدف ما بازی‌های آینده در موفقیت در انتهای لیگ، آسیا و جام حذفی است.

شفر درباره حضور استقلال در آسیا گفت: نمی‌خواهم نتیجه استقلال در آسیا با من مثل نتیجه پرسپولیس مقابل الهلال یا استقلال مقابل العین باشد. فوتبال برای مردم در ایران بسیار مهم است. هر هفته احساس می‌کنم سنگ جدیدی در مسیر حرکتی من وجود دارد،  ۵۰-۶۰ درصد انرژی من نباید صرف کارهایی بشود که وظیفه من نیست.

او درباره مجتبی جباری گفت: در هفته آینده در کنفرانس خبری شاید بگویم که چرا جلسه داشتیم، چه گفتیم و چه نتیجه‌ای یافتیم. بهترین‌ها را برای ایشان و باشگاه می‌خواهم. باشگاه هم می‌دانست که ما با وی می‌خواهیم جلسه‌ای برای بار دوم بگذاریم.

شفر تاکید کرد: تیم و بازیکنان بسیار خوبی دارم، بعد از بازی آخر دیدیم که علی قربانی به خاطر از دست رفتن موقعیت مقابل سایپا شرایط خوبی نداشت، اما امروز می‌شود به جرات گفت تیم خیلی خوبی داریم.

او ادامه داد: همه بازیکنان پشت سر علی قربانی هستند و ثابت کردند که به وی اعتماد دارند، از این بابت بسیار خوشحالم.

شفر همچنین گفت: این برای روحیه تیمی بسیار مهم است. همینطور می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که نشان دادند همواره پشت تیم و باشگاه هستند. شاید گاهی مشکلات کوچکی داشته‌باشیم اما این هواداران هستند که به موقع به تیم کمک می‌کنند. تماشاگران خوبی در اقصی‌نقاط ایران داریم. در همین مشهد هم هواداران سرسختی داریم و حالا هم هدف من و ایده من حفظ اعتماد و حمایت انان است که با عملکرد خوب به دست می‌آید.

شفر تصریح کرد: تجربه زیادی در تیم‌های مختلفی دارم، می‌دانم که چه می‌خواهم و چه می‌گویم. هواداران یار دوازدهم تیمم هستند تا در روزهای بحرانی به خوبی تیم را دوباره به سمت بالا حرکت دهند.

او  در خصوص خرید جدید استقلال افزود: زمانیکه کار این بازیکن نهایی شود باشگاه برای وی مراسم معارفه خواهدداشت. برای موفقیت در لیگ قهرمانان و صعود به مرحله بعدی، به بازیکن دیگری نیز نیاز داریم.

شفر خاطرنشان کرد: مدیرعامل به من گفته که کار برای خرید بازیکن دوم مشکل است، اما تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود. در رابطه با طولانی شدن ورود بازیکن جدید هم هفته آینده صحبت می‌کنم.

سرمربی استقلال گفت: چند DVD از تیم پدیده دیده‌ام و یک روز کامل را با کادرم به آنالیز پدیده پرداختیم. خیلی بالاتر از سطحی که داریم باید بازی کنیم. در تک‌تک دقایق بازی باید با هوشیاری کامل بازی کنیم. در مصاف با سایپا برای دقایقی تیم خوابش برد و نتیجه را از دست دادیم. هدف ما بردن پدیده است اما بازی سختی مقابل این تیم داریم. فردا در آخرین جلسه‌ تیمی نکات مهم را به بازیکنانم می‌گویم و امیدوارم در زمین موفق باشیم. پس از بازی با پدیده باید روی جام حذفی و لیگ قهرمانان تمرکز کنیم.

شفر خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها می‌خواهند این روزها به استقلال گل بزنند و پیروز شوند، استقلال شبیه بایرن شده و در آلمان هم تیم‌ها با قدرتی چندبرابری به مصاف بایرن می‌روند. به تیمم گفتم که این موضوعی در راستای تمجید از تیم است، اینکه تیم‌ها می‌خواهند با قدرت مقابل ما باشند یعنی قوی هستیم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: در بازی قبلی دو مصدوم داشتیم، دوبازیکن جایگزین برای ما فردا به میدان می‌روند. به اندازه کافی برای بازی فردا بازیکن داریم. بقیه بازیکنان فرصتی برایشان مهیا شده تا نشان دهند بازیکنان خوبی هستند. همیشه به بازیکنانم گفتم که ما ۲۳ بازیکنیم نه ۱۱ نفر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mpwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط متفاوت پدیده کار استقلالی ها را آسان می کند!