تاریخ انتشار: 1396/10/29 21:39
کد خبر: 163960

آجورلو: به سالام گفتم به قهرمانی تراکتورسازی در ایران قانع نمیشوم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از امضای قرارداد با ارتورو سالام ابراز خوشحالی کرد.
آجورلو: به سالام گفتم به قهرمانی تراکتورسازی در ایران قانع نمیشوم

مصطفی آجورلو در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد با ارتورو سالام عنوان کرد: امروز فوتبال ایران و تبریز شاهد اتفاق بزرگی بوده و گام بلندی برای پیشرفت تیم تراکتورسازی برداشته می‌شود. من در سال‌های گذشته ‌در تیم تراکتورسازی با 2 مربی کار کردم که قلعه‌نویی و گل‌محمدی بوده و از این 2 مربی بابت زحماتی که برای تیم تراکتورسازی کشیدند، تشکر می‌کنم و همچنین از مربی‌های سابق این تیم مانند تونی، خطیبی و .... نیز کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: به لطف خدا  و کمک دوستان باشگاه بدهکار دیروز و امروز یک بنگاه اقتصادی‌ قوی شده است و بخشی اعظمی از بدهی‌های گذشته تیم تراکتورسازی پرداخت شده و انشاالله بخش دیگری از بدهی‌های تیم تراکتورسازی پرداخت خواهد شد و با کمک و حمایت 25 میلیون هوادار تیم تراکتورسازی در سرتاسر کشور تیمی خواهم ساخت که نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای همسایه به آن احترام گذاشته شود.

آجورلو همچنین گفت: من خیلی خوشحالم که امروز آقای سالام به عنوان یک مربی خوب و سالم را معرفی کرده و مردی که با کمک خدا و حمایت همه هواداران و طرفداران تیم تراکتورسازی عصر جدیدی برای این تیم ساخته و همانطور که تیم بورسا اسپور را قهرمان ترکیه کرده است، تیم تراکتورسازی را هم قهرمان ایران خواهد کرد.

وی افزود: من به سالام گفتم  آدم زیاده خواهی هستم و تنها به قهرمانی تیم تراکتورسازی در ایران قانع نشده و به دنبال کسب قهرمانی در باشگاه‌های آسیا هستم. به دوستانی که خواهان موفقیت تیم تراکتورسازی نیستند باید بگویم تصمیم گرفتیم به روزهای گذشته بازنگردیم و در مسیر موفقیت گام برداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9exk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سالام:  به دوستانم گفتم به باشگاهی می‌روم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد