تاریخ انتشار: 1396/10/30 13:52
کد خبر: 163892

اصغر حاجیلو: نباید کاری کنیم که مهدی رحمتی و حسین حسینی باهم دچار مشکل شوند

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم باید همان زمان که کاوه رضایی از جمع آبی‌پوشان جدا شد، یک مهاجم خوب جذب می‌کرد.
اصغر حاجیلو: نباید کاری کنیم که مهدی رحمتی و حسین حسینی باهم دچار مشکل شوند

 اصغر حاجیلو درباره مصاف پدیده و استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند و در کل بازی قشنگی بود. حیف شد که بازی برای استقلال گلی نداشت. ما چند سری است که شانس خوبی در آخر بازی برای گلزنی داریم ولی از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. در مقابل سایپا هم یک فرصت عالی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. در کل در همین دو بازی ۴ امتیاز را از دست داده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این که عده‌ای می‌گویند استقلال با شفر افت کرده است چیست؟ گفت: نه من فکر می‌کنم روند خوب استقلال ادامه دارد. الان چون در اواخر فصل هستیم، طبیعی است که کار سخت‌تر است و همه به دنبال نتیجه هستند. این وسط هم برخی تیم‌ها با دفاع چند لایه بازی می‌کنند که کار را سخت‌تر می‌کند و به دنبال کسب یک امتیاز هستند. الان کار به شکلی شده که اگر یک تیم نیمه اول را از دست بدهد، کارش برای نیمه دوم سخت است. طبیعی است که هیچ بازیکن و تیمی نمی‌تواند یک روند عالی را همیشه داشته باشد. در فوتبال بازیکن در نهایت ۴ هفته در سطح عالی است و باید با کمک ماساژورها و فیزیوتراپی خودش را حفظ کند. من فکر می‌کنم امید ابراهیمی هم در مقابل پدیده و در هنگام زدن ضربه پنالتی خسته بود. او همیشه پنالتی‌هایش را محکم می‌زد ولی به دلیل این که ۹۰ دقیقه جنگیده بود و همه توانش را گذاشته بود، نتوانست ضربه را به خوبی بزند.

این پیشکسوت استقلال درباره نیمکت نشینی حسینی و بازی کردن رحمتی مقابل پدیده گفت: من عاشق مهدی رحمتی هستم. از این که او بازی کرد هم خیلی خوشحالم. او مدت‌ها روی نیمکت نشست و چیزی نگفت. حسینی هم دروازه‌بان خوبی است و آینده‌دار است و استقلال باید او را حفظ کند. با این‌حال رحمتی در این مدت که نیمکت نشین بود، بزرگیش را نشان داد. او روی نیمکت بود و چیزی نگفت. نباید کاری کنیم که این دو باهم دچار مشکل شوند. هرکس برای استقلال زحمت بکشد، من خوشحال می‌شوم ولی من رحمتی را بخاطر تلاش‌هایش در سال‌های گذشته دوست دارم و نباید از او به راحتی گذشت.

حاجیلو در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به جذب یک مهاجم به استقلال چیست، عنوان کرد: همان روزی که استقلال کاوه را از دست داد باید به دنبال یک مهاجم خوب می‌رفت. مهاجم برای استقلال از نان شب هم واجب‌تر است. الان پرسپولیس بازیکنانی دارد که از تک فرصت‌ها گل می‌زنند و استقلال هم به این بازیکنان نیاز دارد. علی قربانی مهاجم فعلی استقلال هم بازیکن خوبی است و مطمئنم در آینده از او بیش‌تر می‌شنویم ولی الان زمان تجربه اندوزی نیست. او را نباید از دست داد ولی باید بازیکن جدید هم جذب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnv5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال شفر در مسیر تردید