تاریخ انتشار: 1395/06/28 00:44
کد خبر: 260877

ضربات ایستگاهی کاوه به سبک رونالدو

کاوه رضایی رفته رفته در تیم استقلال به عنوان یک مهره کلیدی معرفی می شود. این بازیکن علاوه بر حضور موفق در حین چرخش توپ در زمین، در ضربات ایستگاهی هم تبجر خاصی دارد.
ضربات ایستگاهی کاوه به سبک رونالدو

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ضربا ایستگاهی یکی از مهمترین تکنیکهای فوتبال است که هر بازیکنی به آن تبحر داشته باشد میتواند در شرایطی خاص سرنوشت بازی را به نفع تیم خود عوض کند.

 

معمولا وقتی دو تیم در حملات بر روی دروازه های یکدیگر نمیتوانند موقعیتهای زیادی را خلق کنند، یک ضربه ایستگاهی شاید بتواند قفل دروزاهها را بازکند و بازیکنانی که به این تکنیک تسلط دارند میتوانند برای آن تیم یک نعمت باشند.

 

در بین بازیکنان استقلال، ضربات ایستگاهی کاوه رضایی متفاوت است و شاید بگوییم به سبک رونالدیی به توپ ضربه میزند و خودش هم در این خصوص میگوید: سالها است که روی این روش کار میکنم و قبل از من هم بازیکنانی مانند میداوودی اینگونه به توپ ضربه می زدند. من همیشه این ضربه ها را نگاه می کنم و سعی میکنم با سبک بازیکنانی که اینگونه به توپ ضربه میزنند دقیق باشم و اشکالاتم را در ضربه زدن به توپ دفع کنم. این سبک را هم زیاد نگاه میکنم و هم زیاد آن را تمرین میکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7qee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: می توانستیم برنده بازی باشیم/ بد شانس بودم که در دربی گل نزدم