تاریخ انتشار: 1395/06/31 00:37
کد خبر: 260268

مثلث ویران کننده پرسپولیس/ سپاهان گرفتار نشود شانس آورده است

دیدار سپاهان و پرسپولیس امروز چهارشنبه در اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر برگزار خواهد شد.
مثلث ویران کننده پرسپولیس/ سپاهان گرفتار نشود شانس آورده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ال کلاسیکو ایران در حالی امروز عصر در شهر اصفهان برگزار خواهد شد که پرسپولیس بعید است به صدر جدول برسد چرا که تراکتورسازی با 15 امتیاز و تفاضل گل بسیار خوب در صدر قرار گرفته و پرسپولیس خیلی هنر کند، بتواند پیروز میدان باشد.

 

پرسپولیس در چهار 6 بازی گذشته تنها 4 گل به ثمر رسانده و اگر از خط دفاعی خوبی برخوردار نبود چه بسا الان در میانههای جدول حضور داشت و به همین خاطر انتظار گل زدنهای بسیار در یک بازی آنهم در برابر سپاهان خیالی خام خواهد بود.

 

اما آن چه که برانکو و پرسپولیس را خوشحال و عبدالله ویسی را نگران کرده است، حضور مثلث رضایی، امیری و طارمی است که برای اولین بار شاید در بازی فردا همزمان در زمین حضور داشته باشند، مثلثی که می تواند ویران کننده بوده و از شانس بد سپاهان  در این بازی حضور خواهند داشت.

 

تنها در یک صورت امکان دارد این مثلث شکل نگیرد و آنهم این است که برانکو نخواهد از رضاییان در ترکیب اصلی از همان دقایق اول استفاده نماید که البته این امر هم بعید نیست ولی سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که دیدار با سپاهان کمتر از دربی نیست و برایش پیروزی در این میدان بسیار ارزشمند است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyqv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرحاشیه پرسپولیس، منتظر چراغ سبز برانکو