تاریخ انتشار: 1395/08/04 12:07
صادقی: جلالی به پیکان شخصیت داده است
کد خبر: 253212

در مورد استقلال حرفی ندارم که بزنم

مدافع با تجربه فوتبال کشورمان گفت: بعضی حرف‌ها به خاطر ایجاد تنش در تیم مطرح می‌شوند.
در مورد استقلال حرفی ندارم که بزنم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امیرحسین صادقی، مدافع تیم پیکان در خصوص بازی تیمش مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی سختی را پیش رو داریم. ماشین سازی تیم ریشه داری است. بازیکنان خوب و با تجربه‌ای دارد. مربی این تیم آقای خطیبی است که کارش را بلد است و از مربیان جوان و آینده کشورمان به حساب می‌آید.

مدافع پیکان ادامه داد: رتبه‌ای که ماشین سازی در آن قرار گرفته، جایگاه اصلی این تیم نیست. نباید به خاطر این جایگاه در مورد آن‌ها قضاوت کرد. این تیم را می‌شناسیم و روی نقاط ضعف و قوتش کار کردیم. می‌دانیم که تیم خطرناکی است و بازیکنانش به سرعت وارد فاز تهاجمی می‌شوند. به امید خدا برای کسب سه امتیاز به تبریز می‌رویم و سعی می‌کنیم با نهایت تلاش و تمرکز، از خانه حریف با دست پر بازگردیم.

صادقی در خصوص روند رو به رشد تیمش در لیگ امسال گفت: ما پیشرفت قابل توجهی را در مسابقات داشتیم. هفته به هفته بهتر شدیم و توانستیم امتیازات خوبی جمع آوری کنیم. مهمترین عامل این پیشرفت حضور آقای جلالی و دستیارانش روی نیمکت تیم است. ایشان در تیم شخصیت ایجاد کرده و به همین خاطر تمامی بازیکنان انگیزه زیادی در بازی‌ها دارند.

وی در خصوص اینکه ابتدای فصل گفته می‌شد جلالی تیم مسنی را بسته است، گفت: شاید این حرف‌ها به خاطر حضور من و چندبازیکن باتجربه دیگر مثل آرش برهانی و علی حمودی در پیکان باشد. اما این حرف‌ها درست نیست و به نظرم فقط به خاطر درست کردن تنش مطرح می‌شوند. شما الان می‌بینید که آقای جلالی تلفیق خوبی از جوانان و باتجربه‌ها را در تیم ایجاد کرده و همین مساله کمک زیادی به امتیازگیری تیم می‌کند.

مدافع سابق آبی‌های تهران در پاسخ به این سوال که استقلال امسال را چگونه می‌بیند، گفت: تمرکزم فقط روی تیم پیکان است. به همین خاطر در مورد استقلال حرفی ندارم و صحبت نمی‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmld6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری تازه از ستاره جنجالی استقلال؛ استقلال را نابود کردند ولی بالاخره رسوا می شوند