تاریخ انتشار: 1395/10/02 21:32
جلالی : خیلی از کار کردن در اهواز احساس خوبی دارم
کد خبر: 241196

پرسپولیسی ها نباید به جذب این ستاره امیدوار باشند!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ نسبت به بازی‌های مهم احساس خوبی دارم.
پرسپولیسی ها نباید به جذب این ستاره امیدوار باشند!

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: ما تیم قدرتمندی داریم و احساس خوبی به بازی‌های مهم دارم و تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مجید جلالی ادامه داد: در طول هفته ما تمرینات خوبی انجام دادیم و به این بازی احساس خوبی دارم. برای همین با اطمینان خاطر به زمین می‌رویم تا موفق باشیم. مشکل خاصی برای این بازی نخواهیم داشت و در طول هفته بازیکنان فوق‌آلعاده تمرین کردند و از نظر ذهنی اشتیاق بالایی برای پیروز شدن دارند.

مجید جلالی در پاسخ به این سوال که شما سابقه کار در فولاد داشتید، تصریح کرد: به هر حال بخش زیادی از زندگی من به مدت ۴ سال با فولاد گذشت و خیلی از کار کردن در اهواز احساس خوبی دارم. زمانی که در خلوت خودم هستم احساس می‌کنم مدتی که در اهواز کار کردم توانستم خدمت کمی به فولاد کنم.

مجید جلالی سرمربی پیکان در خصوص اینکه به نیم‌فصل نزدیک شده‌ایم و آیا بازیکنان پیکان انتظارات شما را برآورده کرده‌اند یا خیر،‌تصریح کرد: ما یک شیوه ارزیابی عملکرد داریم و طی این ۱۴ بازی و بر اساس شیوه خاصی که داریم میزان عملکرد ما ۶۲ درصد است و این خوب است چرا که سال اولی است که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدیم اما همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا بهتر شویم. همچنین باید از بازیکنانم ممنون باشم که با شوق کار می‌کنند و برای پیشرفت میل زیادی دارند. از طرفی هم تلاش می‌کنیم زمینه‌های خوبی برای آینده پیکان فراهم کنیم و به همین دلیل در نیم‌فصل چند بازیکن جوان به تیم اضافه خواهیم کرد.

مجید جلالی سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد منشا – یکی از گزینه های مدنظر پرسپولیس – در صورتی که پیشنهاد خوبی برای او برسد آیا اجازه جدایی به این بازیکن می‌دهید یا نه، گفت: همه تلاش ما این است که بازیکنانی که در نیم فصل اول به روند صعودی ما کمک کرده‌اند را حتی برای سال آینده هم حفظ کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456g6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعلام زمان نشست خبری سرمربیان در هفته پانزدهم لیگ برتر