تاریخ انتشار: 1395/10/16 00:31
کد خبر: 238046

هت تریک فیروز کریمی در بازگشت به لیگ برتر

بازگشت فیروز کریمی به لیگ برتر می تواند همراه با حاشیه ها و سوژه های بسیاری باشد که بعد از این باید شاهدش باشیم.
هت تریک فیروز کریمی در بازگشت به لیگ برتر

 ،بعد از ذوب آهن، سیاه جامگان و ماشین سازی، صنعت نفت آبادان چهارمین تیمی شد که در لیگ شانزدهم، سکاندارش را تغییر می دهد. امروز در آبادان، دست نشان طبق بند اول قراردادش از کار برکنار شد و جایش را به فیروز کریمی داد تا سومین ف.کاف فوتبال ایران هم به سطح اول برگردد.

در قرارداد دست نشان آمده بود چنانچه تیم در پایان نیم فصل اول، رتبه ای پایین تر از دهم داشت، باشگاه می تواند یک طرفه اقدام به فسخ کند. صنعت نفت در پایان نیم فصل اول، یازدهم شده بود.

کریمی آخرین بار در 14 بازی پایانی نیم فصل دوم لیگ چهاردهم روی نیمکت ملوان نشست و آنها را از سقوط به لیگ یک نجات داد. او در آن بازه زمانی، 5 برد کسب کرد و در 4 بازی شکست خورد و با معدل امتیازگیری 1/43، قوی سپید را از برزخ نصرت ایراندوست و مویسیلوویچ نجات داد.

صنعت نفت بعد از ابومسلم، استقلال اهواز، راه آهن، استقلال، صبا، شاهین بوشهر، پیکان، ذوب آهن و ملوان، دهمین تیمی است که نیمکتش را به کریمی می سپارد و حالا او از این حیث با عبور از فرهاد کاظمی، تنها محمود یاوری را بالاتر از خود در تاریخ لیگ برتر می بیند.

کریمی برای یازدهمین بار وارد یک دوره لیگ برتر می شود. او پیش از این 203 بار در 10 دوره لیگ برتر مربیگری کرده و صاحب 64 برد و 71 باخت شده بود. معدل امتیازگیری کریمی 1/28 از هر بازی است.

بهترین روزهای کریمی روی نیمکت استقلال اهواز رقم خورد ولی تیم او به دلیل یک پرچم اشتباه، قهرمانی لیگ ششم را از دست داد و کلا نابود شد. بدترین روزهای کریمی هم روی نیمکت پیکان در لیگ دوازدهم رقم خورد که او در 12 هفته پایانی جانشین عبدالله ویسی شد تا تیم را نجات دهد ولی یک بار برد و در 9 بازی شکست خورد و سقوط کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywzab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض و شعار در تمرین صنعت نفت آبادان (عکس)
حواشی انتخاب فیروز کریمی