تاریخ انتشار: 1395/11/01 22:46
کد خبر: 234606

توفیق اجباری به نفع پرسپولیس

توفیق اجباری به نفع پرسپولیس

پرونده جدایی ساسان انصاری در این فصل، خیلی زود روی مدیران پرسپولیس رفت اما آن‌ها با صبر زیاد، منتظر شدند ابتدا بازی با فولاد بگذرد و رامین رضاییان برگردد تا اجازه جدایی مهاجم تیم‌شان را صادر کنند. انصاری در بازی با استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و نفت گل زد تا پرسپولیسی‌ها حسابی از اینکه او مقابل‌شان بازی نکرده احساس رضایت کنند.

در بازی با برگشت هم شانس پرسپولیس غیبت بختیار رحمانی بود. این بار معطل کردن بیش از حد آبی‌ها به نفع رقیب سنتی‌شان شد و بختیار رحمانی با تمام انگیزه‌هایش برای این بازی غایب بود.مذاکرات طولانی استقلال و بختیار، باعث شد رضایتنامه این بازیکن خیلی دیر صادر شود و به بازی با پرسپولیس نرسد. توفیق اجباری، که به نفع پرسپولیس تمام شد.

بازی با فولاد بدون انصاری در نیم فصل اول و فولاد بدون بختیار در نیم فصل دوم، شانسی است که فقط به ماشین‌سازی و پرسپولیس، دو حریف اول فولاد در هر نیم فصل داشته‌اند.

اگرچه بازی قدرتمند و برد قاطعانه پرسپولیس در این بازی این احتمال را که حتی اگر بختیار رحمانی در بازی بود اتفاق خاصی می‌افتاد را به حداقل می‌رساند اما با این حال نمی‌توان از شانس پرسپولیس هم گذشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6ln5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست ورودی داغ پرسپولیس و خروجی‌ پرتعداد استقلال