تاریخ انتشار: 1395/12/14 13:36
سیدحسین حسینی دوباره فرصت حضور یافت؛
کد خبر: 225345

منصوریان چاره ای به جز اعتماد ندارد

منصوریان چاره ای به جز اعتماد ندارد

دروازبان جوان استقلال ابتدای فصل فکرش را هم نمی‌کرد که تعداد بازی‌هایش با توجه به حضور مهدی رحمتی بیشتر از انگشتان یک دست شود، اما حالا حداقل اطمینان دارد که دفعات حضورش درون چارچوب دروازه استقلال در لیگ شانزدهم از عدد 5 خواهد گذشت. 

اگر اتفاق خاصی در بازی  آبی‌ها برابر سیاه‌جامگان نیفتد، حسینی حداقل برای آخرین بازی لیگ برتری استقلال در سال 95 و اولین بازی آبی‌ها در سال 96 هم درون دروازه تیم منصوریان خواهد ایستاد. سید حسین حسینی جوان بعد از محرومیت 4 جلسه‌ای رحمتی به مرد اول دروازه آبی‌ها در بازی‌های داخلی تبدیل شده. جوان 25 ساله استقلال که در آمادگی بالایی هم به سر می‌برد، شانس در خانه‌اش را زده تا انرژی فراوانش روی نیمکت به هدر نرود.

بازی  برابر سیاه‌جامگان ششمین حضور ثابت حسینی در لیگ شانزدهم درون دروازه استقلال خواهد بود. در 5 بازی قبلی حسینی 4 بار دروازه‌اش باز شده و دو بار هم موفق شده در پایان نود دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد. گلر آینده‌دار استقلال به دنبال هت‌تریک در ثبت کلین‌شیت‌ها خواهد بود. بعد از دو بازی سخت خارج از خانه برابر نفت تهران و ذوب آهن، بازی خانگی برابر سیاه‌جامگان قعرنشین فرصت مناسبی برای بهبود رکورد حسینی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvxlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معمای شیرین علیمنصور؛ترکیب احتمالی استقلال برای رویارویی باسیاه جامگان