تاریخ انتشار: 1396/01/20 16:29
کد خبر: 218286

چرا مهاجم پرسپولیسی فولاد افت کرده است؟

هاجم گلزن فولاد خوزستان در نیم فصل دوم با گذشت 11 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده تا عنوان آقای گلی را از دست بدهد.
چرا مهاجم پرسپولیسی فولاد افت کرده است؟

  ساسان انصاری در لیگ سیزدهم بالا و پایین های زیادی را تحمل کرد. هافبک مهاجم فولاد خوزستان در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست اما با گذشت 4 بازی و نیمکت نشینی در تیم برانکو ترجیح داد دوباره به خوزستان بازگردد تا رویای حضور در تیم ملی را در تیم سابق خود پیگیری کند.

آغاز گلزنی در فولاد

انصاری در فولاد خوزستان شروعی رویایی داشت و توانست در دو بازی ابتدایی برای شاگردان سعداوی گلزنی کند. مهاجم جوان فولادی ها در دیدار برابر سایپا اولین گل خود را برای فولاد در بازگشت به این تیم به ثمر رساند و توانست در دیدار برابر پدیده دوباره برای این تیم گلزنی کند. انصاری اما در دیدار برابر گسترش فولاد در هفته هفتم لیگ نتوانست گلزنی کند تا بعد از دو بازی گلزنی، روند گلزنی او متوقف شود.

ساسان در هفته های رویایی

روند گل نزدن های انصاری تنها مربوط به بازی با گسترش فولاد بود و ساسان از دیدار برابر صبای قم روند گلزنی های خود را آغاز کرد. شماره 3 جدید فولاد در دیدار برابر صبای قم، تراکتورسازی، استقلال تهران، سپاهان، نفت تهران، استقلال خوزستان و نفت آبادان در 7 بازی متوالی گلزنی کرد و رکورد قابل توجه 10 گل در 7 بازی از او باقی بماند.

یک هت تریک، دو دبل

انصاری در هفته های رویایی خود در کنار ثبت 10 گل یک هت تریک و یک دبل نیز ثبت کرد. انصاری در دیدار برابر نفت تهران در اهواز موفق شد 3 گل را به ثمر برساند تا فولاد با نتیجه چهار بر دو شاگردان دایی را شکست دهد. او دو هفته بعد مجددا در غدیر اهواز برابر نفت آبادان این بار موفق به دبل شد.

پیکان پایان هفته های گلزنی ساسان

روند فوق العاده انصاری در دیدار برابر پیکان در پایان نیم فصل اول به پایان رسید. فولاد در روزی که انصاری نتوانست گلزنی کند در ورزشگاه شهدای شهر قدس با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا مهاجم فولاد خوزستان در 11 بازی نیم فصل اول با پیراهن فولاد، 12 گل به ثمر برساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyomx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/

سقوط وحشتناک قرمزهای جنوب در نیم فصل دوم